DVD door het bos de bomen ...............

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Hoi,

ff frisse install gedaan voor mijn andere probs..

Nu heb ik een pioneer 105s en een creative kaartje en heb nog ff paar vragen

1: DVD speler is patched maar moet dat ook met dat kaartje?

2: heb het zootje al aan de gang gehad op me tv alleen met veel storing? kabel is 7.5 meter maar werkt goe met tv out van g400? Hoe kan dit?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Je moet en de speler patchen (vergeet de Jumper achterop niet) en de decoder software.

De storing op de TV kan een Aardlus zijn. Dit is makkelijk te testen door de antenne UIT de TV te halen (1 Aarde minder, tenminste als de PC geaard is) Ook als de pc via een versterker loopt met radio die antenne erut halen. Ik denk dat dan je prob is opgelost.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
ik had begrepen dat er bij de nieuwe 122 update van de 105s juist een heel groot spinneweb moest zitten over de jumper op de achterkant, ik heb er zelf niet aangezeten en kan toch echt elke regio afspelen

• Dezjay
Heb helemaal geen jumper gezien ?

storing is geen aardlus ?

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Gebruik trouwens zowieso DVD Genie, stukkie software om altijd regiovrij te zijn.
www.inmatrix.com

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op www.visualdomain.net heb je een proggie voor je creative kaart om hem regiovrij te maken en dat macrovision te disabelen

Pak je rust!

• Dezjay
Aha ok thanx :)

Maar hoe kan het dat ik last heb van die storing ? normaal gebeurt dat toch alleen als der een video tussen zit ?

Maar hoe zit het nou ziet iedere speler automatisch dat er een mpeg kaar6tje aanwezig is in het systeem en gebruikt deze ?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

De video heeft hoogstwaarschijnlijk een centraleantenne aansluiting. Haal deze er voor de grap eens uit en probeer het nog eens .... als ie het dan wel goed doet heb j e een aardlus ! Daar is vrij weinig aan te doen maar in het geval van antenne kan je de mantel loskoppelen. Dit geeft geen (nauwlijks) signaal verlies.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• Dezjay
Der ZIT GEEN video tussen !!!

Ik heb alleen strepen door mijn beeld die je normaal zou krijgen als je der wel een video tussenn hebt zitten !
Pagina: 1