Toon posts:

Adresbalk in explorer verbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er voor mij een scriptje of HTML coding om de adrsbalk in internet explorer te verwijderen, zodat een URL niet leesbaar is?

Alvast bedankt.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan gewoon een pop-up laten openen zonder adresbalk (en meer). URL cloaking is ook een idee.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Rechtermuis knop op je IE Explorer balk: Adresbalk uitvinken? :P

--> Software Algemeen

[ Voor 13% gewijzigd door Han op 10-07-2003 10:42 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 17:28

samo

yo/wassup

ja kan een hidden frame gebruiken dat de oude url blijft staan en nieuwe urls in frames worden geladen

*(frameset met een frame height 0 en een frame height 100%)*

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit hoort bij de buren van Webdesign & Graphics (het gaat om HTML, niet het aanpassen van de browser (wat natuurlijk gewoon rechtermuisknop werk is, of F11). Maar goed, daar is dit al vaker behandeld en lijkt verplaatsen me niet nodig of handig (zie Webdesign & Graphics - FAQ en Policy voor waarom).

De tip van samo-arne is een goede, ook kan je chromeless werken.

Maar goed, als je er helemaal niet uit komt (of het anders bedoelt), kan je evt. hier (als het om IE als programma gaat) of in W&G (als het om de HTML/script code gaat) een nieuw topic openen, maar dat lijkt me niet nodig met de termen die je nu hebt gekregen. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.