Toon posts:

[windows 2000] backup terugplaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar bizar probleem.
Ik heb in me server een tapedrive zitten, waarmee ik backups maak met het standaard back-up programma van windows.

Nu maak ik elke dag backups alleen van de veranderde files. Dit doet die perfect.
Nu wil ik echter een backup terug zetten.
Dus ik denk ik vink alle backups aan en hij gaat van zelf de files terug zetten, zodat hij alleen de nieuwste versie van de bestanden terug zet.
Nu doet hij dat dus niet? Hij plaatst de bakcups gewoon weg NIET.

Hoe kan dit?
Kan het uperhaupt wel zoals ik dat wil?
Als het niet kan wat heeft dan die "differential" bakcup dan voor een zin als hij niet eens de juiste files terug zet van een hele rij?

heeft iemand een oplossing of een suggestie voor een ander backup programma??

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:51

houthakker

Poehé

Weet je zeker dat je de instellingen van het terugzetten goed hebt ingesteld? Met name de instellingen dat de oude bestand overschreven mogen worden, of alleen wanneer deze ouder zijn dat die op de tape staan?

Specs

Verwijderd

Topicstarter
hahaha
Ik ben gewoon een broddelaar haha.
Ik had die optie inderdaad niet goed aangevinkt.
Thanks houthakkertje

Je hakt gewoon het probleem omverhahaha. THANKS

Verwijderd

Dit probleem kan je ondervangen door een image via ghost (of dergelijke) te maken. Als je sys raar doet..... flop erin, en image terug :D is razend snel en heel erg handig :D

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 14:09:
Dit probleem kan je ondervangen door een image via ghost (of dergelijke) te maken. Als je sys raar doet..... flop erin, en image terug :D is razend snel en heel erg handig :D
Sowiezo is Ghost soms veel handiger...zeker als je met je OS zelf aan et kloten bent. Zou niet de 1e keer zijn dat Ghost mijn systeem had gered als ik weer wat had zitten klooien ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ghost is een manier om systeem configuraties te backupen of te dupliceren. Niet om bestand-backups te nemen :)

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:51

houthakker

Poehé

Ghost is ook niet echt makkelijk want het werkt volgens mij niet sequentiele tapes. (en dat zijn ze bijna allemaal op onstream na). Eigelijk moet je gewoon een dos tool hebben, maar dan heb je weer een ander nadeel, je kunt niet schedule-en en de server is een tijdje down.

Specs

Pagina: 1