Toon posts:

Word 97 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een vraag/probleem met Word 97

D.m.v. Menu - bestand / verzenden / per email

Kan je een document direct vanuit Word als bijlage mailen via een standaard mail programma. Nu is het zo dat vanuit Word 97 deze steeds de Mapi opstart en Outlook opstart, terwijl ik in Configuratiescherm, internet opties heb opgegeven dat mijn Email programma een heel ander programma is, dit werkt goed voor alle links etc. alleen vanuit Word/Excel 97 wil hij altijd Outlook/Outlook Profile

Is dit op een of andere manier te omzeilen of is het nou eenmaal zo en is er dus niets aan te doen

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Volgens mij is er niets aan te doen...
Ik denk dat het een Office instelling is.

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 13:02

4hp

Ik denk inderdaad dat dit een Office instelling is. Misschien kun je wel ergens instellen in het programma welk prog je wilt gebruiken als mail. Of je moet even zoeken op google :) Misschien dat je dat ergens het registry kunt veranderen...

Verwijderd

Ik zou (als ik jou was) bij configuratiescherm mijn post compleet opnieuw instellen!
Blijkbaar houdt Word dit vast. Door alles opnieuw in te stellen lijkt het mij logisch dat Word het dan wel goed doet... :)

• JQR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:07

JQR

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 10:37:
Door alles opnieuw in te stellen lijkt het mij logisch dat Word het dan wel goed doet... :)
dat weet je helaas met office 97 nooit zo.. :(

Verwijderd

Volgens mij kun je dat in Word 97 niet wijzigen. Wat je wel kunt doen is met VBA een ander emailprogramma opstarten.
Pagina: 1