Als je zoekt op support.microsoft.com kan je dit vinden:
(Microsoft Knowledge Base Article - 195794) OL2000: (CW) How to Purge or Recover Deleted Items
of
(Microsoft Knowledge Base Article - 246153) XCLN: How to Recover Items That Have Been Hard Deleted
of
(Microsoft Knowledge Base Article - 228934) XCLN: Understanding Deleted Item Recovery
Misschien kan je vermelden welk OS en welke versie van outlook je gebruikt, wat je al geprobeerd heb en wat je al gezocht heb. Ik heb niet echt het idee dat je zelf gezocht heb...
(Microsoft Knowledge Base Article - 195794) OL2000: (CW) How to Purge or Recover Deleted Items
of
(Microsoft Knowledge Base Article - 246153) XCLN: How to Recover Items That Have Been Hard Deleted
of
(Microsoft Knowledge Base Article - 228934) XCLN: Understanding Deleted Item Recovery
Misschien kan je vermelden welk OS en welke versie van outlook je gebruikt, wat je al geprobeerd heb en wat je al gezocht heb. Ik heb niet echt het idee dat je zelf gezocht heb...
[ Voor 46% gewijzigd door samo op 10-07-2003 09:28 ]
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
OS is win2000
het vervelende is dat ik hier op een kantoor zit op een router die bijna geen enkele site doorlaat dus recover4all ofzo is niet te bereiken voor mij
het vervelende is dat ik hier op een kantoor zit op een router die bijna geen enkele site doorlaat dus recover4all ofzo is niet te bereiken voor mij
kan je wel deze bestanden bereiken of moet ik je ze toemailen?
ik kan deze bestanden wel bereiken maar ik kan er niet echt iets mee of ligt dat aan mij?
het punt is dat de mails al verwijdert zijn en dat het achteraf veranderen van instelllingen niet zoveel zin meer heeft maar dat ik nu die mails graag terug wil, corrigeer me als ik het fout gelezen heb maar ik ben lichtelijk in de stress dus misschien vandaar,
ben er ook niet echt blij mee dat collegas zomaar mails weggooien op mijn pc
het punt is dat de mails al verwijdert zijn en dat het achteraf veranderen van instelllingen niet zoveel zin meer heeft maar dat ik nu die mails graag terug wil, corrigeer me als ik het fout gelezen heb maar ik ben lichtelijk in de stress dus misschien vandaar,
ben er ook niet echt blij mee dat collegas zomaar mails weggooien op mijn pc
dat is niet achteraf een instelling wijzigen voor zo ver ik kan zien...To recover deleted items, follow these steps:
On the Folder list, click to select the Deleted Items folder.
On the Tools menu, click Recover Deleted Items.
Click the item you wish to recover. If you want to recover multiple items, hold the Shift key down and click to select contiguous items or hold the CTRL key down and click to select noncontiguous items. If you want to recover the entire list, click Select All.
Click the Recover Selected Items button. The items will be returned to your Deleted Items folder, and then you can move them to other folders. If the menu item is not visible, hover the mouse pointer over the chevrons at the bottom of the menu, and then click Recover Selected Items.
geef anders even aan wat er mis loopt, wat je wel geprobeerd heb, en zoek zelf ook even op die site, misschien kom je iets tegen wat je beter helpt...
(mijn zoekwoorden waren: "how to recover deleted items in outlook")
verder heb ik geen info over de versie van outlook (express?) die je gebruikt, wat voor mailbox je hebt (pop3, exchange...) en dus wat je zelf geprobeerd hebt... Misschien kan je dat dus toch posten voordat je mijn suggesties afwijst...
[ Voor 11% gewijzigd door samo op 10-07-2003 09:48 ]
ja dat proeerde ik dus, maar OF ik doe iets heel erg fout, OF die optie is niet te vinden bij mij...samo-arne schreef op 10 juli 2003 @ 09:46:
[...]
dat is niet achteraf een instelling wijzigen voor zo ver ik kan zien...
geef anders even aan wat er mis loopt, wat je wel geprobeerd heb, en zoek zelf ook even op die site, misschien kom je iets tegen wat je beter helpt...
(mijn zoekwoorden waren: "how to recover deleted items in outlook")
ja da kan ook... maar dan moet je zelf even zoeken met de info over je os, versie enz...Verwijderd schreef op 10 juli 2003 @ 09:47:
[...]
ja dat proeerde ik dus, maar OF ik doe iets heel erg fout, OF die optie is niet te vinden bij mij...
Pagina: 1