hoi tweakbeesten,
Ik heb een weekje of 2 geleeden een nieuw systeempje gebouwd. alles draait lekker op 1 irritant detailke na.
Dit zijn men spec's.
Asus A7n8x Deluxe rev 2.0
Athlon Xp 2500+ ( Barton )
512 Mb TwinMOS
MSI GeForce4 Ti 4200 8x (128 Mb ddr )
de rest is ni echt van toepassing
nu wat me een beetje dwarszit is het volgende,
Waneer Windows opstart ( XP ) en ik de desktop te zien krijg klapt men beeld een 2 tal keeren na elkaar volledig in en uit elkaar
nadien geen probleemen meer.
Dit gebeurt ook waneer ik bij de beeldscherminstellingen naar geavanceerde ga en daar de gforce4tiblablabbla tab aanklik. is dit een bug in de drivers of is dit een welbekent fenomeen ?
Ik gebruik de Detonator 43.51 Drivers
men beeldkannon is het volgende :
Targa TM4269-2 ( 17 inc ) ik werk met een resolutie van 1024 * 768 en de refreshrate staat op 85 Hertz.
iemand enig idee wat dit kan zijn ?
ik heb het forum al even doorzocht maar vond geen topic waar dit fenomeen al werd besproken ( of kijk ik nu zo scheel
)
Alvast mercikes
Necrophyte
CoopMasters
Ik heb een weekje of 2 geleeden een nieuw systeempje gebouwd. alles draait lekker op 1 irritant detailke na.
Dit zijn men spec's.
Asus A7n8x Deluxe rev 2.0
Athlon Xp 2500+ ( Barton )
512 Mb TwinMOS
MSI GeForce4 Ti 4200 8x (128 Mb ddr )
de rest is ni echt van toepassing
nu wat me een beetje dwarszit is het volgende,
Waneer Windows opstart ( XP ) en ik de desktop te zien krijg klapt men beeld een 2 tal keeren na elkaar volledig in en uit elkaar
Dit gebeurt ook waneer ik bij de beeldscherminstellingen naar geavanceerde ga en daar de gforce4tiblablabbla tab aanklik. is dit een bug in de drivers of is dit een welbekent fenomeen ?
Ik gebruik de Detonator 43.51 Drivers
men beeldkannon is het volgende :
Targa TM4269-2 ( 17 inc ) ik werk met een resolutie van 1024 * 768 en de refreshrate staat op 85 Hertz.
iemand enig idee wat dit kan zijn ?
ik heb het forum al even doorzocht maar vond geen topic waar dit fenomeen al werd besproken ( of kijk ik nu zo scheel
Alvast mercikes
Necrophyte
CoopMasters