Toon posts:

[noob probleem met Mac OS X] Venster uit beeld en niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...terug te halen

OK, ik heb een probleem. Ik heb dus ooit via Dual Head CPU Monitor opgestart om mijn processorbelasting te zien.

Nu heb ik maar 1 monitor beschikbaar en nu is dat ding uit beeld. Kan ik die terughalen? :D

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

goeie vraag :)

Resolutie veranderen? (omhoog als het kan, en anders zo laag mogelijk)
Met een beetje geluk wordt ie dan weer in beeld geplakt ;)

Als dat niet werkt (en die kans bestaat, eerlijk gezegd), zou ik het ook niet weten :)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Kan je hem niet gewoon beter killen en opnieuw opstarten? Of komt ie dan weer op dezelfde plek terecht? :?

kleurbleur.nl

Verwijderd

Kun je niet dat venster met alt-tab (of iets vergelijkbaars) de focus geven en dan met een of andere toetsencombinatie de verplaatsmodus kiezen waarna je met de pijltjestoetsen je venster verplaatst? Ik weet dat dit zowel in Windows als met Metacity mogelijk is. Lijkt me sterk dat het op een Apple niet kan.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 08:30

chem

Reist de wereld rond

in ~/Library/Preferences staat een com.apple.NAAM.plist - verwijder die en start het proggel opnieuw op.

[ Voor 33% gewijzigd door chem op 10-07-2003 08:53 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op 10 juli 2003 @ 08:52:
in ~/Library/Preferences staat een com.apple.NAAM.plist - verwijder die en start het proggel opnieuw op.
Ah, dat is wel een goeie (voor sommige programma) B)

Alleen CPU Monitor staat daar niet tussen ;(

Verwijderd

Je kunt ook even de extra beeldschermkaart uit je mac halen. Dan weet OS X dat het scherm niet meer bestaat en zet die het scherm gewoon weer in het enige actieve scherm terug.
Pagina: 1