3510i, 6510 of T68i?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 18:20

Airpower

Feel the Power!

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe telefoon kopen maar ik zit een beetje te twijfelen tussen de 3510i, 6510 en de T68i.

De mogelijkheden van de drie toestellen zijn nagenoeg gelijk op een paar kleine dingen na (IR, BlueTooth gebruik ik toch niet).

Welke toestel kan ik het beste nemen?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Als je niet voor Bluetooth gaat of IR, dan maakt het in feite weinig uit. Nokia is nogal slecht met Bluetooth ondersteuning, ze willen graag dat je hun Bluetooth spullen koopt, doe je dat niet en je koopt bijvb een USB Bluetooth Dongle, dan kun je beter NIET voor Nokia kiezen. Verder zijn het prima telefoons imo.

Mijn volgende telefoon gaat iig GEEN Nokia worden, door bovenstaande Bluetooth gedoe met die gasten. Ik ga dan voor een SonyEricsson of een Siemens.

Profile

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20

Tjah de uiteindelijke keuze ligt toch echt helemaal bij jezelf. Je zult zelf tot een conclusie moeten kunnen komen na het lezen van de vele reviews, vergelijkingen, en na het raadplegen van de search. Genoeg info. over al deze toestellen te vinden lijkt mij..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Tja, ik moet je toch adviseren iets meer "in de specs te duiken", en hierop een keuze te maken. Ga dan naar ervaringen zoeken van de beste 2, en je hebt je winnaar.

Let op dat de 3510i geen mogelijkheden heeft voor een datakabel of andere manieren van verbinden. Alleen WAP is mogelijk.

Hier heb je vast ook nog wel wat aan:
Review Nokia 3510i
Review SonyEricsson T68i

Succes !

Dit topic is gesloten.