nja ik heb dus een probleem
sinds gisteren word ik getergd met enorme popups die om de 10 min tevoorschijn komen. Elke 10 / 5 minuten komen er 3 / 4 popups van mr. www.top-banners.com
een site die zoals je kan zien niet werkt maar wel allerlei troep verspreid , ik heb vast en zeker ergens perongelijk op "Ja" gedrukt toen men vroeg of ik bepaalde software permissie wou geven om zijn shit te dumpen op mijn pc.
Wat ik ook doe ik krijg het NIET kwijt,
Wat heb ik al gedaan?
- Virus scanner (KASPERSKY)
- Add/Remove programs in Control Panel uitgepluisd en rare troep weggegooid
- Uitvoeren/MsConfig -> alle vreemde command lines die bij startup komen weggehaald
- Regedit -> gezocht naar vreemde query's , niets gevonden
- Geprobeerd iets te blokken met FireWall , niets wordt gedetecteerd.
- AdAware 10x gescand , alles verwijderd maar sommige bestanden keren steeds terug.
Het is zo hinderlijk dat als ik bv een film kijk of een spel zit te spelen dat elke keer als er een popup komt , switchd hij naar windows , gaat cpu kracht op 99 % voor 2 sec en gaat het beeld schokken, ZWAAR irritant dus.
Kom niet met antwoorden als : "formatteren?"
want daar heb ik niks aan
bitte help meh , ik dank u
sinds gisteren word ik getergd met enorme popups die om de 10 min tevoorschijn komen. Elke 10 / 5 minuten komen er 3 / 4 popups van mr. www.top-banners.com
een site die zoals je kan zien niet werkt maar wel allerlei troep verspreid , ik heb vast en zeker ergens perongelijk op "Ja" gedrukt toen men vroeg of ik bepaalde software permissie wou geven om zijn shit te dumpen op mijn pc.
Wat ik ook doe ik krijg het NIET kwijt,
Wat heb ik al gedaan?
- Virus scanner (KASPERSKY)
- Add/Remove programs in Control Panel uitgepluisd en rare troep weggegooid
- Uitvoeren/MsConfig -> alle vreemde command lines die bij startup komen weggehaald
- Regedit -> gezocht naar vreemde query's , niets gevonden
- Geprobeerd iets te blokken met FireWall , niets wordt gedetecteerd.
- AdAware 10x gescand , alles verwijderd maar sommige bestanden keren steeds terug.
deze tracking cookies komen dus streeds terugTRACKING COOKIE
obj[0]=File : c:\documents and settings\mike\cookies\mike@bfast[1].txt
obj[1]=File : c:\documents and settings\mike\cookies\mike@doubleclick[1].txt
obj[2]=File : c:\documents and settings\mike\cookies\mike@lop[1].txt
obj[3]=File : c:\documents and settings\mike\cookies\mike@sfux[1].txt
obj[4]=File : c:\documents and settings\mike\cookies\mike@www.clickedyclick[2].txt
Het is zo hinderlijk dat als ik bv een film kijk of een spel zit te spelen dat elke keer als er een popup komt , switchd hij naar windows , gaat cpu kracht op 99 % voor 2 sec en gaat het beeld schokken, ZWAAR irritant dus.
Kom niet met antwoorden als : "formatteren?"
want daar heb ik niks aan
bitte help meh , ik dank u
[ Voor 24% gewijzigd door nudie op 10-07-2003 00:03 ]