Toon posts:

Mafia: de race

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Mafia laatst gekocht en geinstalleerd maar omdat ik Windows XP heb deed hij het niet. Ik ben op zoek gegaan naar een oplossing voor dit probleem en die heb ik gevonden. Ik heb alle nieuwe drivers voor de pc geïnstalleerd en de patch. Vervolgens heb ik de No-CD crack geïnstalleerd en toen deed hij het. Maar nu ben ik bezig met het spel en ben ik bij de missie dat je net de raceauto van de europeaan hebt gesaboteerd en daarna zelf moet gaan racen. De missie dat ik naar de racebaan moet rijden laadt hij niet. Hij sluit gewoon af als hij begint met laden zonder een foutmelding te geven. Op de pc staat (dus) Windows XP en de videokaart is een GeForce 4. Weet iemand hoe dit op te lossen is?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 00:49 ]

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Welk(e) OS en Drivers heb je? Wat zijn je specs? Is er een foutmelding, zoja welke?
Zo dat waren de standaart vragen :P

En Mafia deed het bij mij gewoon goed met Win XP (zonder patch) :)

Ja doe maar.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
hier draaide hij ook zonder patches/cracks op XP

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

CU2morO schreef op 10 July 2003 @ 01:22:
hier draaide hij ook zonder patches/cracks op XP
Ik wilde alleen kenbaar maken dat het niet per definitie fout gaat zonder patches en zo :P

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
De PC heeft 512 MB intern geheugen en een 2200 mHz processor.
En zoals ik al had gezegt:
Videokaart: Geforce 4
En er was geen foutmelding. Hij sluit gewoon af.

Het klopt dat het spel werkt op Windows XP maar bij mij deed hij het niet, ik had ergens gelezen dat het spel niet op alle Windows XP's werkt. Ik kan er ook niets aan doen dattie t niet doet.