Lo Folks !!!!
Ik heb 't volgende probleem met het diagnoses programma "SATALink".
Dit programma wordt samen geleverd met de:
"Silicon Image SATA RAID" Type: Sil3112a
Het is een Onboard SATA RAID Controller van het moederbord: Asus P4G8X DeLuxe.
Het probleem is namelijk dat het diagnoses programma mijn 2x Maxtor 80Gb 8Mb niet kan 'zien'. En daarbij dus een aantal andere optie's, oa. S.M.A.R.T. Status.
Ik heb hier 2 screenshots, 1 waar je dus wel 1 van de 2 HD "LOS" kunt zien. En een boomstructuur hebt van de aanwezige hardware apparaten.
Aangegeven met de rode pijl.

Hieronder staat mijn screenshot, zoals ik hem hier zie op mijn PC.
Ik zie dus alleen "INTEL", de naam van mij PC. Ik kan hem dus geen Boomstructuur maken zoals het plaatje erboven. En dus geen boomstructuur kan zien van de HD's, SETS en RAID Controller.

Mijn pogingen:
Ik heb al verschillende versie drivers geinstalleerd, ZOWEL van het programma SATALink EN de Sil3112 RAID Driver.
Ik draai op dit moment de laatste RAID Driver versie: 1.0.0.33.
Ik gebruik de versie van SATALink: 1.0.0.1.9
Ik draai ook WinXP Pro SP1. Zie specs in m'n signature onderaan.
Nu is mijn vraag:
Hoe kan ik dat terug krijgen? Zodat ik het als de bovenste plaatje krijg te zien.
Hebben meerdere mensen dit fenomeen?
Is 't uberhaupt op te lossen? Of is het een kinderziekte / bug van Silicon Image?
Greetzz......
@pple Pie
Ik heb 't volgende probleem met het diagnoses programma "SATALink".
Dit programma wordt samen geleverd met de:
"Silicon Image SATA RAID" Type: Sil3112a
Het is een Onboard SATA RAID Controller van het moederbord: Asus P4G8X DeLuxe.
Het probleem is namelijk dat het diagnoses programma mijn 2x Maxtor 80Gb 8Mb niet kan 'zien'. En daarbij dus een aantal andere optie's, oa. S.M.A.R.T. Status.
Ik heb hier 2 screenshots, 1 waar je dus wel 1 van de 2 HD "LOS" kunt zien. En een boomstructuur hebt van de aanwezige hardware apparaten.
Aangegeven met de rode pijl.

Hieronder staat mijn screenshot, zoals ik hem hier zie op mijn PC.
Ik zie dus alleen "INTEL", de naam van mij PC. Ik kan hem dus geen Boomstructuur maken zoals het plaatje erboven. En dus geen boomstructuur kan zien van de HD's, SETS en RAID Controller.

Mijn pogingen:
Ik heb al verschillende versie drivers geinstalleerd, ZOWEL van het programma SATALink EN de Sil3112 RAID Driver.
Ik draai op dit moment de laatste RAID Driver versie: 1.0.0.33.
Ik gebruik de versie van SATALink: 1.0.0.1.9
Ik draai ook WinXP Pro SP1. Zie specs in m'n signature onderaan.
Nu is mijn vraag:
Hoe kan ik dat terug krijgen? Zodat ik het als de bovenste plaatje krijg te zien.
Hebben meerdere mensen dit fenomeen?
Is 't uberhaupt op te lossen? Of is het een kinderziekte / bug van Silicon Image?
Greetzz......
@pple Pie
[ Voor 4% gewijzigd door ApplePie op 09-07-2003 22:01 ]