Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HofmanJaap
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
In deel 2 van de topic hdd mp3 spelers zit er één bij die mijn specifieke aandacht heeft, nl de Archos AV 320/340. Ga in september naar Zuid-afrika en wil eigenlijk niet mijn laptop meenmen. Als alternatief zit ik te denken genoemde hdd mp3 speler te kopen. Dit om een backup te maken van mijn digitale foto’s (Canon Powershot S45), maar juist ook om af en toe een filmpje te kijken of wat muziek te luisteren.

De AV 320 is op dit moment al te verkregen bij Dixons (dixons.nl af €799) en bij mp3shopper.nl, € 749.

Wie heeft deze player al gekocht? Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe? Hoelang gaat de accu gemiddeld mee, hoe staat met met het afspelen van divx films? Enz.
Ben benieuwd naar jullie reacties. Kijk ook eens naar deze review, http://www.hotmp3gear.com/AV300review.htm
Die liegt er niet om. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door HofmanJaap op 09-07-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Goeiedag, voor 150 euro meer heb je een laptop. En je hebt er al 1. Waarom wil je je laptop niet meenemen ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat als je rondtrekt je niet even muziek kan luisteren met je laptop in je broekzak?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:21
750 euro is toch net iets teveel voor een MP3 speler vind ik, ik heb ook lang uitgekeken naar hem, maar ben geschrokken van de prijs :(

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HofmanJaap
  • Niet online
Gezien de nog beperkte reacties hebben blijkbaar niet veel mensen de player aangeschaft. Zit zelf ook te dubben of dit wel het geld waard is. Hoop dat er ook reacties komen van degene die hem dus echt gekocht hebben en iets kunnen vertellen van hun ervaringen. Wacht af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Voor de helft van de prijs misschien...

Met deze prijs kun je inderdaad beter een laptop kopen èn een micro-mp3spelertje

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
voor een paar honderd euro minder koop je een Archos Jukebox Multimedia 120. Daar kun je ook prima MP3's mee afspelen en je foto's mee opslaan. Alleen zit daar niet zo'n groot display op, dus als je graag je filmpjes wil kijken op locatie, dan werkt dat minder.

Ik heb er nog geen, heb voor mijn foto's een oude laptop meegenomen op vakantie die de vakantie dus niet heeft overleefd. :(
Vandaar dat ik wel aan het kijken ben naar zo'n apparaat, maar 750-800 euro vind ik wel erg veel geld.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
En volgens deze review zouden concurenten met een soortgelijk systeem de markt bestormen tegen september, dus ik ga even wachten wat de concurenten te brengen hebben :)

http://www.hotmp3gear.com/AV300review.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een hoop geld, maar wel echt een gadget te noemen.
Je krijgt ook een opname module erbij voor dat geld.

Wat voor concurrenten komen er dan bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
daar vermeld de reviewer helaas niets over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HofmanJaap
  • Niet online
Blijkbaar zijn er niet veel dit deze mp3 hdd player tot nu toe hebben aangeschaft.
Ben het eens, de player is erg duur. Zit inmiddels te twijfelen wat te doen.
Uiteindelijk is het belangrijkse natuurlijk een backup te maken van mijn digitale foro's in Zuid-afrika. Hierbij is het ook van belang dat de speler lekker klein is.
Zijn er nog mensen die andere sugesties hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Hmm, als ik naar die site ga krijg ik 2 virusmeldingen!

Ik had erover gelezen in de T3, en je kan er ook video mee afspelen! dus dat verklaart iig de prijs voor een groot gedeelte!

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reuzekind schreef op 28 July 2003 @ 00:26:
Hmm, als ik naar die site ga krijg ik 2 virusmeldingen!

Ik had erover gelezen in de T3, en je kan er ook video mee afspelen! dus dat verklaart iig de prijs voor een groot gedeelte!
En ik kreeg een downloadvenster dat zich automatisch afsloot na het downloaden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 02:44:
[...]

En ik kreeg een downloadvenster dat zich automatisch afsloot na het downloaden. :X
Ik ook, dat was een dialer :(

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
De prijs ligt veel lager.. Helaas vooral in de VS heel laag. Zou er graag eentje importeren, maar ben niet zo in voor BTW/invoerrechten. Is er niet een groepje mensen dat er 500 voor wil betalen? In de US zijn ze voor minder dan $500 te krijgen (wat zo'n 430 euro is dacht ik?). Dan moeten we toch met zo'n 10 man bij archos zelf terecht kunnen voor 500 euro p.s. (het bedrijf komt toch immers zelf uit de EU, Frankrijk?)... :D
Er bestond toch ooit trouwens een website waar je dingen samen kon kopen waardoor de prijs omlaag ging of? B)

Wie doet er mee? :P
Pagina: 1