V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
Lijkt me dat je alle mixers kunt gebruiken, maar dat je een geluidskaart moet hebben die twee (stereo) lines-out ondersteunt, zodat elke line out naar een van de lines-in van je mixer gaat.
Tenminste, zo gaat het bij BPM studio, en da's ook zo'n soort progamma.
(En dan ga je dus met je line-out van je mixer weer naar de line-in van je geluidskaart, dus die moet wel full duplex zijn.)
Je hebt een hele goede kaart hiervoor aan een Maya 44 van audiotrak (mist je geen oudere VIA chipset hebt, want de drivers crashen dan wel eens). Te koop bij www.feedback.nl.
Succes!
Tenminste, zo gaat het bij BPM studio, en da's ook zo'n soort progamma.
(En dan ga je dus met je line-out van je mixer weer naar de line-in van je geluidskaart, dus die moet wel full duplex zijn.)
Je hebt een hele goede kaart hiervoor aan een Maya 44 van audiotrak (mist je geen oudere VIA chipset hebt, want de drivers crashen dan wel eens). Te koop bij www.feedback.nl.
Succes!
Dat ik elke mixer kan gebruiken klopt wel en ik kan mijn soundcard wel zo configureren dat ik twee verschillen "decks" naar de mixer kan sturen.
Maar ik bedoel een mixer die de software mixer van Traktor kan aansturen.
Maar ik bedoel een mixer die de software mixer van Traktor kan aansturen.
V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
http://www.bpmstudio.com/html/index.php
beter programma en betere hardware. eigenlijk hetgeen je moet hebben. Vooral de panels zijn heel echt en werken realtime.
ik heb met traktor nog nooit een panel aan de praat gekregen. misschien dat er in de readme een overzicht staat van ondersteunde panels. werkt via COM poort?
Ik zit net even op de site te lezen en de software kan dus MIDI gestuurd worden wat op zich goed zou moeten werken. Moet je alleen nog even een controle paneel vinden die ook volledig MIDI sturing kan geven. Natuurlijk moet je dan ook nog een MIDI-input op je pc hebben.
beter programma en betere hardware. eigenlijk hetgeen je moet hebben. Vooral de panels zijn heel echt en werken realtime.
ik heb met traktor nog nooit een panel aan de praat gekregen. misschien dat er in de readme een overzicht staat van ondersteunde panels. werkt via COM poort?
Ik zit net even op de site te lezen en de software kan dus MIDI gestuurd worden wat op zich goed zou moeten werken. Moet je alleen nog even een controle paneel vinden die ook volledig MIDI sturing kan geven. Natuurlijk moet je dan ook nog een MIDI-input op je pc hebben.
[ Voor 39% gewijzigd door BuG2FiX op 10-07-2003 15:38 ]
Roland MCR-8

Die heb ik al 2 jaar staan
Als je trouwens gezocht had, had je het ook gevonden, want er zijn al aardig wat topics overgeweest.
BPM-Studio suckt aars, slechte latency, slordige controller, DUUR.
Traktor is the way to go!
P.S. BuG2FiX: Als je traktor kunt draaien heb je een MIDI aansluiting, iedere geluidskaart heeft er namelijk 1.
Die heb ik al 2 jaar staan
Als je trouwens gezocht had, had je het ook gevonden, want er zijn al aardig wat topics overgeweest.
BPM-Studio suckt aars, slechte latency, slordige controller, DUUR.
Traktor is the way to go!
P.S. BuG2FiX: Als je traktor kunt draaien heb je een MIDI aansluiting, iedere geluidskaart heeft er namelijk 1.
Pagina: 1