Toon posts:

nokia 6610: koptelefoon ipv oordopjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag m'n 6610 binnengekregen met de radiofunctie die ik zeer fijn vind, ik kan dit echter alleen met de meegeleverde oordopjes beluisteren maar die flikkeren constant uit m'n oren, dus gebruik ik liever een normale koptelefoon...

nu zit er geen normale aansluiting op de 6610 en volgens mij bestaan er ook geen converters of iets dergelijks voor normale koptelefoons...maar wie weet heeft iemand hier een oplossing?

bij voorbaat dank!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:13

pistole

Frutter

schaar en soldeerbout? ;)

Ik frut, dus ik epibreer

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:15
Maak zelf een koptelefoon van je bestaande headset (dus kabeltje doorknippen na de mic en dan ff doorverbinden met je koptelefoon)

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 19:56
Het mooiste is dan om de oordoppies eraf te knippen en aan dit draadeinde een net stekkertje te maken waarin je een 3,5mm koptelefoonplugje kan pluggen.

Hou wel het grijze microfoontje aan de headset!! Pas daarna doorknippen!

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 01:35
Je zult waarschijnlijk zelf moeten tweaken. Ze worden niet verkocht.

Let erop, dat je pas bovenaan de koptelefoon vastzet. Onderaan zal er namelijk nog een kabel voor de mic. bij zitten, en evt. ook een kabel voor de antenne.
(De headset is tegelijk ook de antenne van je radio...)

Verwijderd

Topicstarter
Cutebritney schreef op 10 juli 2003 @ 00:53:
Je zult waarschijnlijk zelf moeten tweaken. Ze worden niet verkocht.

Let erop, dat je pas bovenaan de koptelefoon vastzet. Onderaan zal er namelijk nog een kabel voor de mic. bij zitten, en evt. ook een kabel voor de antenne.
(De headset is tegelijk ook de antenne van je radio...)
is dit moeilijk, of valt 't mee? ik vind 't zonde om een koptelefoon alleen voor de telefoon te gebruiken, dus dit lijkt me de beste optie...ik ben alleen niet zo technisch...

en nog een paar andere vraagjes over dit toestel (als het mag)
- is het mogelijk de screensaver uit te schakelen? (niet kunnen vinden in menu en de search hier)
- is het mogelijk de display wat lichter te krijgen, vind 'm nu wel erg donker als de backlight uit is...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 15:01 ]

Pagina: 1