E.M.P. |
"Wat is E.M.P.?" E.M.P. is een HL2 mod, die het verhaal verteld van Andrew Larrence, een 24 jaar oude U.S. Marine. Het verhaal is gebaseerd op de animatie-reeks 'The Animatrix', die een aantal verhalen vertelt over het onstaan van the Matrix. E.M.P. richt zich voornamelijk op 2 van deze afleveringen: 'The Second Renaissance Part I en Part II.' Deze zijn op die officiele Animatrix site te zien. Het zijn afleveringen 1 en 4 op de download sectie. "Wat is het verhaal?" Het verhaal... Het verhaal heb ik in het engels geschreven, omdat het natuurlijk een internationale mod word. De meeste nederlanders kunnen wel engels, terwijl andersom toch vrij zeldsaam is. Hier volgt de inleiding op het spel, die waarschijnlijk in textvorm op het beeld verschijnt: "Wie werken eraan mee?" Een groepje van plus/minuus 5 personen is op dit moment actief. Ik zeg plusminus omdat de vakantie net is geweest... ik ga iedereen langs om te kijken of ze nog meedoen. "Wat hebben jullie al gemaakt?" 5 wapenmoddels, een basisverhaal en beschrijvingen van de 1e 4 levels + objectives. En de site die op www.holodeck.nl.emp staat "Wacht eens even... is het nu SP?" Ja, de mod is Single Player. Multiplayer mods hebben we (denk ik) teveel gezien. Er zijn al heeeeel veel CS en DoD-achtige mods aangekondigt.... Een verhaal is belangrijk, en dat hebben de meeste MP mods niet. "Kun je me wat meer informatie geven?" Ja hoor, dat kan. Ik zal je een aantal wapen-beschrijvingen geven: "Kun je met wat meer vertellen over de locaties?" Ja, dat kan.... gedeeltelijk. Aangezien het verhaal nog niet af is, kan ik dus niet alles zeggen over de locaties. Maar het meeste zal zich afspelen rond een legerbasis die, heel origineel "En hoe zit het dan met voertuigen?" Het is wel vet dat Hl2 voertuigen netjes ondersteund. Probleem is echter dat er in de Second Renaissance maar 3 echte battlevoertuigen te zien zijn. De tank, battlearmor en de Attack-buggy. . In principe willen we die verwerken in de mod. "Hm... best gaaf... Kan ik jullie helpen?" Ja, dat kan... en je raad het al: We kunnen in principe elke hulp gebruiken. Dat wil dus zeggen: • Modellers • Programmeurs • Skinners/2d artists • Geluidsmeneertjes "Meer?" Onze Site staat op www.holodeck.nl/emp Ons Forum op http://emp.games.nl/forums Op dit moment bestaat het team uit 5 mensen, maar er zijn nog veel meer mensen die interresse hebben getoond. Heb je interresse: Registreer je op hl2.nl, stuur mij een mail met je hl2.nl en GoT Nick, en heb gedult "Jaja... en wat is het nut van dit topic?" Als er mensen zijn met vragen of ideeën, dan kunnen ze hier of op ons forum terecht. Laaste update 24 Juli 2003 |
[ Voor 26% gewijzigd door Kwartjuh op 24-08-2003 22:21 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-