Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

fout bij search?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Effe een klein vraagje, ik weet niet of het aan mij ligt (of mijn computer), of dat iedereen het heeft ;)

Ik ben dus ingelogt, te herkennen aan het feit dat rechtsboven de knop "log out" staat. Klopt toch?

Maar als ik zeg search, en de pagina is geladen, staat er geen "log out" meer, maar "log in"??

En ten tweede: ik kan niet kiezen voor de SG, onder General chat staat alleen Wetenschap en Levensbeschouwing? Waarom geen SG, of heeft dit te maken met het bovengenoemde probleem?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jep, daar heeft het inderdaad mee te maken. Zorg je ervoor dat alle cookies van .tweakers.net domein geaccepteerd worden? Kijk verder je cookie-instellingen in IE even na, grote kans dat daar de fout zit.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-11 18:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
jah, dan ben je dus uitgelogt, trash je koekjes eens en log opnieuw in? maybe dat het helpt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het met Mozilla ook gehad, ik kon niet meer inloggen. Trashen, alles gedaan, niet hielp.... (ja ook totale cookievrijheid aan tweakers.net gegeven ja)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Notehoutelade
  • Niet online
Ik gebruik nu konqueror, heb cookies verwijdert, en opnieuw geaccepteerd als de melding kwam van een nieuwe cookie, klik op search, maar alweer zie ik dat ik ben uitgelogd. Zijn er andere oplossingen?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

verwijder je ook de cookies voor search.gathering.tweakers.net ?

• Notehoutelade
  • Niet online
Staan bij mijn weten onder 1 noemer, het domein zelf, en het staat dan op Alles accepteren.
Heb het nog maar eens geprobeerd, bij het laden van de pagina word het opnieuw aangeboden, ik zeg accepteren en dat was het. Maar hij blijft uitloggen. Snap er niets van :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dubbelcheck dan nogmaals: Heb je een aparte cookie voor search.gathering.tweakers.net? Zoja, verwijder die. Heb je een cookie voor gathering.tweakers.net? Zoja verwijder die.

En dan moet je opnieuw inloggen:
Check daarna ook of die voor gathering.tweakers.net bij de domein entry ".gathering.tweakers.net" heeft staan (let op de eerste . die is significant!)

[ Voor 6% gewijzigd door ACM op 09-07-2003 22:11 ]

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 20:19

FCA

ACM schreef op 09 July 2003 @ 22:11:
Dubbelcheck dan nogmaals: Heb je een aparte cookie voor search.gathering.tweakers.net? Zoja, verwijder die. Heb je een cookie voor gathering.tweakers.net? Zoja verwijder die.

En dan moet je opnieuw inloggen:
Check daarna ook of die voor gathering.tweakers.net bij de domein entry ".gathering.tweakers.net" heeft staan (let op de eerste . die is significant!)
Even een subtiel kickje:

Dit probleem heb ik ook.
Ik heb het volgende ingesteld, onder Konqueror:
Default Policy: Ask for confirmation
Ik heb m'n cookies voor gathering.tweakers.net en search.gathering.tweakers.net getrashed. Opnieuw ingelogd. Ik heb de policy voor *.gathering.tweakers.net en *.tweakers.net staan op Accept, en ik krijg nog steeds dat ik niet ingelogt ben als ik de search wil gebruiken.

Verandert z'n sig te weinig.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De cookies worden al sinds februari, netjes volgens de standaard op .gathering.tweakers.net gezet, als een browser die niet goed oppikt kunnen wij daar verder weinig aan doen lijkt me?

Test eens, als je op tweakers.net ingelogd bent, of je ook op cookie.tweakers.net ofzo bent ingelogd

[ Voor 23% gewijzigd door ACM op 27-08-2003 18:11 ]

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 20:19

FCA

Als ik op tweakers.net ben ingelogd, dan ben ik ook op cookie.tweakers.net ingelogd.
Weird :? :?
Ik ga het maar als bug bij bugs.kde.org reporten denk ik.

Verandert z'n sig te weinig.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.