Ik ben momenteel bezig om een gedeelte van een tabel in te laten klappen. Ik doe momenteel het volgende:
In Internet Explorer gaat dit verschijnen perfect, het ziet er allemaal weer hetzelfde uit als eerst. Onder Netscape/Mozilla/Opera werkt het echter niet goed. Zodra de <TR>'s weer in beeld komen lijkt het alsof de render-engine alle gegevens (dus alle kolommen) in de meest linker kolom probeert te zetten. Het resultaat is dus een kolommenstructuur die helemaal in elkaar gedrukt zit. Standaard geeft ik de breedtes van de kolommen in een <TH> bovenaan de tabel op. Maar extra width tags in elke <TD> hebben ook geen effect.
Zo hoort het er uit te zien:

En zo ziet het er uit na één zodra ik de display op block zet:

Heeft iemand enig idee hoe dit komt? En vooral: hoe kan ik het verhelpen?
HTML:
Vervolgens gebruik ik een javascript-functie om het array'tje te doorlopen en alle <TR>'s op respectievelijk display: block en display:none te zetten. Op zich gaat dat allemaal prima. De stukken tabel verdwijnen als ik op de daarvoor gemaakte knop klik en verschijnen met de volgende klik ook weer in beeld.1
2
3
4
| <tr id="klapper[0]"><td>...</td><td>...</td></tr> <tr id="klapper[1]"><td>...</td><td>...</td></tr> ... <tr id="klapper[n]"><td></td><td></td></tr> |
In Internet Explorer gaat dit verschijnen perfect, het ziet er allemaal weer hetzelfde uit als eerst. Onder Netscape/Mozilla/Opera werkt het echter niet goed. Zodra de <TR>'s weer in beeld komen lijkt het alsof de render-engine alle gegevens (dus alle kolommen) in de meest linker kolom probeert te zetten. Het resultaat is dus een kolommenstructuur die helemaal in elkaar gedrukt zit. Standaard geeft ik de breedtes van de kolommen in een <TH> bovenaan de tabel op. Maar extra width tags in elke <TD> hebben ook geen effect.
Zo hoort het er uit te zien:

En zo ziet het er uit na één zodra ik de display op block zet:

Heeft iemand enig idee hoe dit komt? En vooral: hoe kan ik het verhelpen?
[ Voor 30% gewijzigd door eborn op 09-07-2003 20:06 ]