Ik heb een eigen debian server met sendmail draaiende, en webmin, om het wat makkelijker te maken. Ben bezig om alles goed in te stellen, alleen bij smtp van me mail kwam ik met een probleem.
Pop3 mail binnen halen werkt prima, alleen mail versturen lukt nog niet. Outook geeft dan
Ik heb geen id wat er fout gaat, en waarom dat gebeurt. Heb de search al gebruikt, en er was niet echt iets wat me meer duidelijkheid kon geven waarom het niet werkt.
Pop3 mail binnen halen werkt prima, alleen mail versturen lukt nog niet. Outook geeft dan
heb ff mail adressen verandert...Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is mail@hotmail.com. Onderwerp 'test', Account: 'pop3.domein.be', Server: 'smtp.domein.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.1 <mail@hotmail.com>... Relaying denied. Proper authentication required.', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
Ik heb geen id wat er fout gaat, en waarom dat gebeurt. Heb de search al gebruikt, en er was niet echt iets wat me meer duidelijkheid kon geven waarom het niet werkt.