Mogelijkheid een cap te leggen op downloaden...

Pagina: 1
Acties:

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-08 22:14

phizzie

always look on the bright side

Topicstarter
Hallo!

Ik heb een vraagje, weet iemand voor win98SE een programma waarmee ik mijn netwerkkaart kan VERTRAGEN? [we hebben hier een Cap bvan 62 kb/s en ik zit met mijn kaart [3com 957c ofzow] alle bandbreedte op te slokken.. kan ik dat niet lager instellen??? weet iemand hier dus een programma voor?

bvd!

phizzie...

aw snap, was dat het alweer?

Verwijderd

Niemand?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb jij nou 2 usernames :?

Anywayz, iets meer info is natuurlijk nooit verkeerd :)
Jij bent een client op je netwerk neemik aan? Waarmee heb je alles gedeeld? Volgens mij kun je zoiets in Winroute Pro instellen (maar nou kan ik mij hier heel erg in vergissen).

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 01:56 schreef saviour het volgende:
Heb jij nou 2 usernames :?
Nee ik zocht hierop en vond dit topic en ik dacht, laat ik hierop reageren :)
Anywayz, iets meer info is natuurlijk nooit verkeerd :)
Jij bent een client op je netwerk neemik aan? Waarmee heb je alles gedeeld? Volgens mij kun je zoiets in Winroute Pro instellen (maar nou kan ik mij hier heel erg in vergissen).
Ik zit niet op een netwerk, ik zit rechtstreeks op het internet. Ik wil gewoon dat als ik dingen upload, dat in totaal niet meer is dan bijvoorbeeld 20 kb/s oid (ik wil mn uploads in de hand houden). Ik draai win98se.

Verwijderd

*schop*

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Met een programma is dit bij mijn weten niet mogelijk. Dit omdat je in weze een netwerkkaart moet gaan "cappen", en je daarmee ook het verkeer tussen 2 computers gaat benadelen. Waar heb je immers een 10/100 Mbit/s netwerkkaart voor als je er maar 10 kbyte/s doorheen mag pompen.

Je kunt het wel met sommige (duurdere) hardware routers. Hiermee geef je een bepaald IP adres gewoon niet meer bandbreedte. De goedkope routers zijn al voor 500 piek te verkrijgen, de routers die snelheden kunnen inperken zullen denk ik een STUK duurder zijn. Ik kan geen merken noemen, want die weet ik simpelweg niet. Ik kan je Bay Networks geven, omdat de Bay Networks router die hier op mijn werk staat dus die mogelijkheid heeft, alleen kost dat ding 15 ruggen. Kun je beter een autootje kopen :)

Voor zover ik weet kan wat jij wil niet zonder (vrij diep) in de buidel te tasten.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 13:11 schreef maartena het volgende:
Met een programma is dit bij mijn weten niet mogelijk. Dit omdat je in weze een netwerkkaart moet gaan "cappen", en je daarmee ook het verkeer tussen 2 computers gaat benadelen. Waar heb je immers een 10/100 Mbit/s netwerkkaart voor als je er maar 10 kbyte/s doorheen mag pompen.
K, maar ik hoorde ook dat Windows ICS (Internet connection sharing) zo'n functie heeft? Ik kan er niet echt iets over vinden op internet. Werkt dat ook gewoon op 1 computer?
Je kunt het wel met sommige (duurdere) hardware routers. Hiermee geef je een bepaald IP adres gewoon niet meer bandbreedte. De goedkope routers zijn al voor 500 piek te verkrijgen, de routers die snelheden kunnen inperken zullen denk ik een STUK duurder zijn. Ik kan geen merken noemen, want die weet ik simpelweg niet. Ik kan je Bay Networks geven, omdat de Bay Networks router die hier op mijn werk staat dus die mogelijkheid heeft, alleen kost dat ding 15 ruggen. Kun je beter een autootje kopen :)

Voor zover ik weet kan wat jij wil niet zonder (vrij diep) in de buidel te tasten.
Ouch, das wel prijzig ja :D
Pagina: 1