Probleem met Operation Flashpoint multiplayer

Pagina: 1
Acties:

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe computer (Pentium 4 2,66 GHz, 1024 DDR geheugen, GF4 Ti4800) waarop ik probeer met mijn oude computer (Pentium 3 800, 128 SDram, GF4 MX440) operation flashpoint met twee mensen op multiplayer te spelen, op internet servers dus. Het probleem is dat mijn oude computer wel connect naar de servers, maar de nieuwe niet, die vind ze niet eens. Het ligt niet aan mijn firewall (Norton Internet Security 2003), die geeft OFP doorgang. Heb ik nou ergens een vinkje in Windows over het hoofd gezien of ligt het aan iets anders?

Overigens is mijn internet gedeeld over de nieuwe computer, de oude internet via het LAN over de nieuwe.

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Windows Xp heeft ingebouwde firewall, ff uitzetten mischien ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Die staat uit ;) en als dat het zou zijn dan zou de andere computer ook niet kunnen connecten, die heeft net een clean install gehad

Edit:
Hij heeft het overigens van de 500 geprobeerde pogingen (tis maar een schatting hoor ;)) 2 keer wel gedaan, dus wat kan er dan nog mis zijn?

[ Voor 37% gewijzigd door the_RJ op 09-07-2003 19:54 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Ander idee nog?

Modbreak:
Zie de FAQ over topics kicken.

[ Voor 91% gewijzigd door M@NIC op 09-07-2003 23:35 ]

Verwijderd

Wat voor internet heb je?, modem? enz
Kortom geef wat internet info ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 21:24 ]

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Wanadoo Broadband Premium, kabel dus, kheb z'on irritant slecht USB stukje voor internet

Edit:
Een USB ingang waaraan een kastje zit met een ingang voor een netwerkkabel

[ Voor 35% gewijzigd door the_RJ op 09-07-2003 21:26 ]

Pagina: 1