Toon posts:

Overzichtskaart waar kpn telefoonkabels liggen..............

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Krijg na al die jaren als het meezit binnenkort adsl, maar wel onder voorbehoud van een lengtetest.

Hemelsbreed woon ik 2,5 km van centrale af ( mag max. 3,5km zijn), maar ja die kabels lopen natuurlijk niet zo. Ik ga er vanuit dat ze onder de hoofdweg naar ons dorp lopen, maar ja dat weet ik niet zeker. En ik wil wel graag weten of ik adsl na al die jaren kan krijgen.

Dus mijn vraag is of er ook ergens een kaart op het net te vinden is waar op je kan zien waar alle telefoonkabels van nederland kan zien liggen. Hiermee kan ik wel de juiste afstand berekenen en weet ik voor de lengtetest of ik wel of niet adsl ga krijgen.
Alvast bedankt!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Je kan toch ook de postcode check doen :?

Of zeg ik nu iets doms

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

die bestaat niet, in je vorige topic is je toch alles wel zo'n beetje uitgelegd? :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:29

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 19:42:
... en weet ik voor de lengtetest of ik wel of niet adsl ga krijgen.
Die lengtetest doen zij wel voor je hoor ;) Maar als je binnen de grens woont wil dat nog niet zeggen dat je ADSL krijgt (daarom die test). De test is er om te kijken of het signaal wel sterk genoeg is en dat is niet overal bij x kilometer zo.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 14:00
Ik heb gewoon via Eweka.nl de centrale check gedaan en ik ga er vanuit dat hun gewoon de lengte meten van de grote wegen tot de centrale (vanaf je woning) want bij de grote wegen lopen meestal ook altijd de KPN kabels, dacht ik zo...

- Ruud

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Dit topic is redelijk overbodig. Je vorige topic was duidelijk genoeg :)

Zulke kaarten bestaan niet, en KPN zal ze waarschijnlijk ook niet willen vrijgeven. Kost ze alleen maar gezeur, plus dat ze zich nu kunnen indekken tegen een order met bijv. "Je zit te ver van de centrale".

Afstand kpn adsl lengtetest. dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.