Toon posts:

Outlook emails verwijderd door HP recovery.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc was vandaag flink aan het trippen, ik kon namelijk helemaal niet meer windows inkomen, wat waarschijnlijk de consequentie was van alle virussen die ik er op had staan. Ik heb daarna de HP recovery gestart (welke aan te roepen is met F10) van mijn HP Pavilion 790.

Alles ging best goed, er zijn wel wat drivers weg enz, maar al mijn bestanden staan er nog op, totdat ik naar mijn email ging kijken. Normaal gebruik ik Microsoft Outlook (niet express), dus ik klik op het icoon zegt ie ´Deze actie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geinstalleerd´. Dus het lijkt er op dat HP recovery heel Outlook heeft weggevaagd. Daarna heb ik Outlook Express opgestart welke standaard erbij is geinstalleerd, zie ik daar 0 emails inbox staan en 26 van mijn verwijderde emails, die al jaren oud zijn, maar niet de meer dan 1000 belangrijke emails die ik er eerst op had staan. Recovery heeft dus maar een klein deel, hele oude emails meegekopieerd.

Aangezien dit voor mij superbelangrijke emails zijn (hoofdzakelijk zakelijke emails) zou ik graag willen weten of iemand weet of ik ze nog ergens terug kan krijgen.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Helaas Recovery CD is erg rigoreus met schoonmaken!

Waarschijnlijk zijn de e-mails niet meer terug te halen ( waarom maak je eigenlijk geen backup van je e-mail? )

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Had ik inderdaad moeten doen, en ik was net bezig met backuppen omdat ik gisteren ook al pc problemen had, totdat ik opeens niet meer in windows kon komen...

Verwijderd

Ze staan waarschijnlijk nog wel ergens op de hdd.
Het helpt echt heel erg dat je zoveel gegevens vermeld :P :P

Waarschijnlijk (bij XP) kun je ze terugvinden in C:\Documents and Settings\Rolf\Local Settings\Application Data\Identities

Zoek ff naar *.dbx bestanden op je PC ;)

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Tja Outlook is natuurlijk géén OUtlook Express! Beiden maken gebruik van een andere bestandsopmaak en zijn dientengevolge niet onderling uitwisselbaar...
Gelet op het feit dat je ander bestanden nog wel op je schijf staan, zal dat ook het geval zijn bij je Outlook bestanden. Gewoon even zoeken op *.pst.

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

Ohw ja...
Outlook ipv Outlook Express. Sorry ;)

Dan is het dus *.pst ipv *.dbx ;)

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:31
Of anders even PC Inspector's file recovery erop loslaten :)
(Freeware)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht maar geen .pst bestanden gevonden helaas :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 19:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Beetje belachelijk van HP recovery dat die Outlook zomaar weggooit terwijl ze zeggen dat alle bestanden bewaart blijven..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> Software Algemeen. Maar de kans is wel erg klein dat je nog wat terug kan krijgen nu alles is overschreven. Hoe krijg ik verloren gaande data terug? is natuurlijk wel verplichte kost om even te lezen.

Geen .pst gevonden: je hebt wel ook gezocht naar verborgen bestanden? Aangezien je geen versies of OSsen geeft kan en zal ik niet vertellen waar ze precies staan :P
voor mij superbelangrijke emails zijn (hoofdzakelijk zakelijke emails)
Reden om vanaf nu wekelijks of dagelijks te backuppen :Y) Maar dat heb ik al eerder tegen je gezegd
O-) :P

En als het superbelangrijk is: PC uit, HDD uitschroeven en voor een paar honderd of duizend euro door een prof. laten terughalen als je het zelf niet readonly lukt :)

Edit:
Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 20:05:
Beetje belachelijk van HP recovery dat die Outlook zomaar weggooit terwijl ze zeggen dat alle bestanden bewaart blijven..
Als het om belangrijke bestanden gaat, waarom backup je ze niet zelf voor de zekerheid ;)
En een serieus antwoord: je weet nog niet zeker of ze wel weg zijn - check verborgen bestanden (of microsoft.com voor de lokatie), en dan nog kan het ook door het virus/de virusscanner komen natuurlijk.
offtopic:
Je kunt trouwens de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) gebruiken als je binnen 24 uur wat hebt toe te voegen en niemand anders heeft gereageerd :)

[ Voor 37% gewijzigd door F_J_K op 09-07-2003 20:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Aaaaah nice nice nice :) ik heb toch wat .pst´s teruggevonden van o.a 1 bestand van 14.1 MB, die was verborgen maar nu toch nog gevonden, ik denk dat die het is :) Bedankt voor alle hulp!

Verwijderd

Topicstarter
Geen .pst gevonden: je hebt wel ook gezocht naar verborgen bestanden? Aangezien je geen versies of OSsen geeft kan en zal ik niet vertellen waar ze precies staan
Nee dus, ik had wel gezocht naar hidden .dbx files maar nog niet naar hidden .pst files :)
Reden om vanaf nu wekelijks of dagelijks te backuppen
Maar dat heb ik al eerder tegen je gezegd
En precies daarom was ik net bezig met backuppen :) totdat windows crashde..
Pagina: 1