Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
... MMORPG Addict.
dvd: Lite-on 16x48x
writer: Lite-on CD Re-witer 52x24x52x
Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
Dan zou ik gewoon nog ff verder gaan met prutsen.
CD en DVD spelers hebben allemaal standaard maten. Beetje raar als ze daar niet rekening mee houden bij Thermaltake.
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik nog kan doen want op deze manier gaat het niet passen!!!
Zijn er misschien bay klemmetjes te koop die je zelf op maat kan maken ofzo?
Zijn er mensen die dit probleem ook kennen?
[ Voor 12% gewijzigd door Andre-85 op 09-07-2003 19:35 ]
Lorem
het hoort wel te passen namelijk
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Er zijn standaard maten voor, waar die gaatjes moeten zitten.
Sommige kasten hebben zelfs pijlen ervoor, of alleen juist op die plek een gaatje.
Je hebt ze er gewoon verkeerd(om) op zitten
Volgens mij vergeet je de drive verder te duwen.. hij moet namelijk klik zeggen.
Heb er een liton cdrw en een pioneer dvd writer inzitten en passen alletwee.
Sterker nog ze hebben beide exact dezelfde gaatjes in gebruik op de sleetjes..
die blikken klemmetjes aan beide kanten van drive naar de drive toe duwen en erin proppen.. moet lukken
[ Voor 16% gewijzigd door PegOpDeWeg op 09-07-2003 20:49 ]
"It's better to burn out, than fade away"
Lorem
Verwijderd
Klinkt misschien heel flauw maar je doet het echt niet goed.
Je moet het meest achterste gaatje van de rails op het meest voorste gaatje van je brander zetten, dan zit hij zover mogelijk naar achter.
Lorem
Staat je cd lade nog open
ja de achterste gaatjes..
Vraagje: gaat de cd lade aan de binnenkant van je kast open of komt ie er aan de buitenkant uit...
[ Voor 57% gewijzigd door PegOpDeWeg op 09-07-2003 20:56 ]
"It's better to burn out, than fade away"
Volgens mij gebruikt Xaser dezelfde manier als Chieftec.
[ Voor 7% gewijzigd door _XipHiaS_ op 09-07-2003 21:01 ]
Verwijderd
Je hebt passen en passen.Andre-85 schreef op 09 juli 2003 @ 20:50:
Dat snap ik ook maar de klemmetjes zitten goed! Het zegt klik en dan zit het ook echt vast! ik snap er echt niks meer van!
Ik krijg ook wel in bijna alle mogelijkheden die klemmen er in, maar dat betekent niet dat de driver ook goed zitten.
Dan kunnen ze nog te ver naar voor/achter of boven/beneden zitten.
Daar moet je dus op letten.
En dat krijg je dus voor elkaar door te proberen.
Terw_dan: ze zijn idd hetzelfde
Bij deze iedereen hartelijk bedankt voor je reactie!
Lorem
Zucht... die lipjes zitten daar niet voor niets, die voorkomen dat je drives achterin de kast flikkeren... hoewel daar je voeding zit maar ok. Je hebt niet perongeluk de verkeerde sliders gebruikt van een andere kast? Zonde toch om de kast dan maar de schuld te geven en die met tools te lijf gaan.... ok, niet dat we daar vreemd van zijn op GoT, maar we proberen meestal wat te verbeteren, maar of dit voor de toekomst nou zo handig was :\.Andre-85 schreef op 09 juli 2003 @ 21:17:
Het probleem is opgelost. De drives werden geblokkeerd door door een ijzeren lipje aan de binnenkant van de bay. Die heb ik hardhandig verwijderden nu passen ze wel...
Bij deze iedereen hartelijk bedankt voor je reactie!
[ Voor 18% gewijzigd door _XipHiaS_ op 09-07-2003 21:37 ]