Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een ipaQ waar ik al een tijdje nix mee doe, maar wil hem nu wellis gaan gebruiken als mp3 speler. Het betreft die Ipaq 3850 zonder accesoires en ik heb daarbij ook nog is een Ibm Microdrive die dus (nog) niet in de ipaQ past. Mijn vraag is, hoe kan ik met deze 2 onderdelen een goeie mp3 speler in elkaar toveren??? Ik dacht er trouwens 00wk nog aan op misschien een digitale pocket pc camera te kopen, weet iemand een goeie?

bedankt alvast

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
ik gebruik mijn ipaq 5450 als mp3 speler door gewoon 'winampaq' erop te zetten :) werkt prima,

A wise man's life is based around fuck you

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
ipaq met microdrive gaat werken!.

[ Voor 34% gewijzigd door avon op 09-07-2003 19:20 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dan zit ik nog met het probleem dat ik nu nog maar 64mb heb om mp3 op te zetten.. ik zou dus graag die ibm drive aansluiten maar ik weet niet hoe

Verwijderd

Topicstarter
hmmm microdrive is toch voor ipaq gemaakt? en voor notebooks?

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Je hebt daarvoor een compact flash sleeve nodig, van HP/Compaq of een ander merk. Als je dan ook nog een camera gaat kopen, neem er dan in ieder geval een waar ook compact flash type II in past, zodat je het geheugen kunt gebruiken in zowel je ipaq als je cam. Verder moet je hier maar even zoeken.

Trouwens, kun je met dit model ipaq niet gewoon SD of MMC-kaartjesgebruiken?

[ Voor 12% gewijzigd door Zpottr op 09-07-2003 20:00 ]

Zoef

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:26
Het is een stuk goedkoper om zo'n sleeve te kopen (maar daar wordt je IPaq wel erg lomp van) (60 euro ofzo) dan een redelijke hoeveelheid SD geheugen (met dat geld kom je rond de 128 MB ofzo).
Pagina: 1