Toon posts:

GF3ti200 nview

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry als dit al een x gevraagd is, maar volges mij zijn een aantal topics achterhaald aangezien nvidia telkes met nieuwe drivers komt.

Kan ik met me gf3ti200 nou wel of geen nview krijgen? De bedoeling is dus dat ik me beeld naar me TV-out kan clonen, of beter nog, alleen de video van mediaplayer naar me tv-out sturen, maar ik krijg het eerste nog niet eens voor mekaar. Ik heb laatste drivers gedload (4403) en heb nu heel cool in in het rechter muisknop menuutje een 'nview menuutje' erbij maar ik krijg 't niet aan de gang.
bij display settings staat geen nview zoals in de nview manual van nvidia staat beschreven, maar bij contol panel staat weer wel een 'nvidia nview desktop manager' (waar ik overigens geen wijs uit kan). In verschillende topics, en ook de grote tv-out FAQ staat dat nview alleen door gf2 mx en gf4 series wordt ondersteund, maar volgens verschillende mensen is dit achterhaald (ventje hier zegt het voor mekaar te hebben: NVIEW doet et toch bij alle GeForces???? ). Anyway, ik krijg het dus niet voor mekaar, ook niet met tvtool, dus als iemand met een gf3ti200 het wel voor mekaar heeft z'n beeld te clonen, tellme how.
tq

Verwijderd

Hoeveel ramdac's heeft je kaart ?

tja geef eens wat meer info WELKE (merk) gf3 je hebt

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 18:44 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:54
Staat toch letterlijk in de FAQ:
Wat is nView en welke kaarten ondersteunen dat?

nView is niets meer dan het gebruik van twee video-outputs tegelijk. Bij oudere drivers heette deze feature 'twinview'. Je kunt je desktop hiermee uitbreiden (extend) of je desktop ermee dupliceren (clone). Voor een (enigszins gedateerde) uitleg kun je ook hier kijken.
Je hebt voor nView wel een Geforce 2MX of een Geforce 4 kaart nodig, met een tv-out aansluiting.
Voor meer informatie over nView : ga naar http://www.nvidia.com/view.asp?IO=feature_nview
Let op : nView samen met een refreshratefix kan voor vastlopers zorgen !!
Volgens mij wordt die FAQ regelmatig bijgewerkt, en bovendien GF3 is al ouder, dus áls het daar mee kon had het al lang in de FAQ gestaan, lijk me.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Nee dat wil niet met een (ongeacht welke) GF3. Als je beeld naar je TV gooit zal het beeld op je monitor zwart worden omdat hij niet twee video-outputs tegelijk kan genereren. Het VGA beeld wat normaal gesproken naar de monitor gaat, gaat in dit geval langs de TV-out module die het zaakje dusdanig vertaalt dat je TV er ook wat mee kan doen. Dus het is één v.d. twee.

Maar dit is echt al wel vaker behandeld hoor, gebruik de search eens :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.