Toon posts:

Yamakawa dvd/mp3-speler gekocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de HCC-dagen de <a href="http://www.yamakawa.nl">Yamakawa 780</a> gekocht. Als het beeld zwart is, zie ik allemaal rode en blauwe puntjes. Hoort dit? :(

Verder ben ik er wel tevreden over...

Verwijderd

Zit je op een TFT paneeltje te loere :)

Verwijderd

Topicstarter
:) Nee, het is gewoon een stand-alone apparaat, dus ik heb 'm op m'n TV aangesloten...

Verwijderd

Topicstarter
...maar blijkbaar is de decoder dus een beetje gaar :'(

Verwijderd

Topicstarter
Reactie van Yamakawa Nederland:
Nee dit hoort niet, dit is een bekend probleem wat bij enkele Yamakawa 780's is opgetreden. U kunt uw speler opsturen naar:

Yamakawa Nederland
Postbus 5
2160AA Lisse,

waarna wij de speler meteen zullen vervangen, excuses voor het ongemak. Het is ook mogelijk om uw speler af te geven bij onze dealer in Noordwijk waar naar alle waarschijnlijkheid uw speler ook direct vervangen kan worden. U kunt het beste even van te voren contact opnemen met 071-3624272 (TradeSide te Noordwijk) en vertellen welk probleem u heeft. Vermeld hierbij dat iemand van Yamakawa Nederland heeft toegezegd dat u de speler kan om komen wisselen.
Handig! :(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Kan gebeuren heh!

Verwijderd

Kijk dat is nou klantenservice. Van die "niet mokke lekker wokke"-verhalen. Dat zouden meer mensen moeten doen! enz. enz.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-03 13:06
Ja, ik zou daar ook niet boos over zijn, ze herkennen het probleem, en zijn bereidt het gewoon te vervangen. Kan niet beter toch?

Verwijderd

Tja, foutjes kunnen gebeuren. Erg nette reactie.

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:54
Ik heb een yamakawa 715 en ik ben er zeer te verden over!!

Advanced sheep-counting strategies

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:12

PeNGuiN

't Is Wat...

Ik heb een regiovrij gemaakte AVPhile 713... Uitstekend apparaatje, leest alles: CDR, CDRW, CD, DVD.

Dr. Phil himself!

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb ook een 713. Als je de manier wilt weten om die 780 vrij te krijgen moet je ze als je hem gaat omruilen ff lief aankijken en zeggen dat het voor het 'ongemak' is. Dan zal je de code wel krijgen.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Verwijderd

Topicstarter
huh :? die 780 is ook al regiovrij hoor... :)
(gelukkig wel)

en ok, op zich hebben jullie wel gelijk dat 't een nette reaxy is ensow... maar 't blijft toch vervelend dat ik nu weer helemaal naar Noordwijk moet om dat kreng om te gaan ruilen... :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam er pas geleden achter, dat Yamakawa Nederland er maar helemaal mee gestopt is! :(
Pagina: 1