• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-02 08:47
Ik heb zoals de titel al zegt een sony net md van het type MZ-N707. Nu zit ik met het volgende rare probleem.

Zoals misschien bekend is deze md speler uitgerust met een afstandbediening met zo'n schermpje en de bediening van de md. Nu doet het schermpje het goed en hoor ik ook geluid door mijn dopjes maar nu komt het rare ik kan sinds kort van de een op de andere dag mijn md niet meer besturen met de afstandsbediening. Nu is mijn vraag weet iemand waar dat aan kan liggen??

O jah hij is niet op de een of andere manier in de hold mode blijven hangen want dan zou er HOLD in het schermpje komen te staan en dat staat er niet in.

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:34
Hmmm erg vreemd, misschien moet je is een afstandbediening van een andere MD erop proberen (mits je iemand kent met een MD en afstandsbediening), en anders gewoon ff terug naar de winkel en een nieuwe afstandsbediening vragen (garantie)

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-02 08:47
Dat is het probleem ook een beetje over 12 dagen ga ik op vakantie en dan wil ik hem eigenlijk wel meenemen en volgens mij is mijn jaartje garantie ook al afgelopen.

Misschien iemand een idee wat een nieuw AB kost want het is ram vervelend zonder dat ding als je eraan gewend bent en ik wil nu geen nieuwe md kopen want verder werkt ie nog ram goed.

[ Voor 37% gewijzigd door jbcyber op 09-07-2003 16:49 ]

Verwijderd

Ik heb deze md-speler ook, en het is een heerlijk dingetje inderdaad ;), je kan die afstandsbediening los wel krijgen voor een eurootje of 80, ga eens bij de betere audio-zaak kijken, Raf ofzo, die verkoopt ze zeker wel los, hoop alleen dat ze ze zo hebben liggen voor je.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 17:28 ]

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:54

Aidix

Geluidspietlut

lekker rendabel, 80 euro |:(
Ga eerst maar eens na of het een kabelbreuk is, en dat is niet zo moeilijk als je een multimeter hebt en hem ff open maakt. De knopjes zijn meestal geschakeld als stel weerstanden, dus moeilijk moet het niet echt zijn.