Ik zit vast bij een soort eindbaas in het level The Hall of Seasons. Ik ben helemaal omhoog geklommen en ben uiteindelijk in een kamer gekomen met vijf beelden van mannen die schilderijtjes vasthouden. Er is ook een liggend standbeeld dat gedragen wordt door andere standbeelden. Hiervan lees je in een filmpje "Through the spirit of the keeper behold the truth".
Na het filmpje verschijnt een soort geest, die ik niet neer kan schieten, al ligt er wel genoeg shotgun ammo in de kamer. De tekst is volgens mij belangrijk, want hij komt in je notebook te staan. Het viel me ook op dat steeds een van de schilderijtjes oplicht en als je er naar toe loopt een ander schilderijtje oplicht.
Na het filmpje verschijnt een soort geest, die ik niet neer kan schieten, al ligt er wel genoeg shotgun ammo in de kamer. De tekst is volgens mij belangrijk, want hij komt in je notebook te staan. Het viel me ook op dat steeds een van de schilderijtjes oplicht en als je er naar toe loopt een ander schilderijtje oplicht.