Toon posts:

Doodloper bij Tomb Raider: Angel of Darkness

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit vast bij een soort eindbaas in het level The Hall of Seasons. Ik ben helemaal omhoog geklommen en ben uiteindelijk in een kamer gekomen met vijf beelden van mannen die schilderijtjes vasthouden. Er is ook een liggend standbeeld dat gedragen wordt door andere standbeelden. Hiervan lees je in een filmpje "Through the spirit of the keeper behold the truth".

Na het filmpje verschijnt een soort geest, die ik niet neer kan schieten, al ligt er wel genoeg shotgun ammo in de kamer. De tekst is volgens mij belangrijk, want hij komt in je notebook te staan. Het viel me ook op dat steeds een van de schilderijtjes oplicht en als je er naar toe loopt een ander schilderijtje oplicht.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mischien naar het schilderijtje toe lopen die telken oplicht?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Geloof me, ik heb minuten lang achter die opgelichte schilderijtjes aangelopen, maar er gebeurt niets.

Verwijderd

Ik heb in een walkthrough op lunabean.com gelezen dat je *toch* die lichtgevende orb te pakken moet zien te krijgen.

Dat is inderdaad mogelijk. Het is me niet gelukt, maar ik liep er toevallig een keer langs en zag het hand-icoontje dat altijd verschijnt als je iets op kunt pakken.

Helaas was ik te laat, en lag ik 2 seconden later dood op de grond.

Wat een enorm kutgedeelte is dat trouwens. Ik ben al zo tolerant geweest om Lara's afgrijselijke besturing te verdragen. Zeuren doe ik niet, omdat ik niet voor de game betaald heb. Maar toch is het tolereren van dit gedeelte een bijzonder zware taak.

Verwijderd

weet iemand precies hoe je hier voorbij kunt komen, want ik zit hier namelijk ook vast endat is heel vervelend. (kut spook)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gehaald. Blijkbaar moet je op het moment wachten dat het spook stilhangt voor een bepaalde tijd en dan moet je snel het lichtgevende schilderijtje pakken. Het is slim om er al zo dicht mogelijk bij te staan.

Helaas zit ik nu weer vast, namelijk in Von Croy's Appartement. Je moet namelijk de vier Obsura Engravements vinden, maar ik kan ze niet vinden. Je krijgt ook zo;n gast, the cleaner, achter je aan. Ik heb hem al twee ker verslagen, maar dan rent ie steeds weer weg. Ik heb nu zijn Viper, die hij in een filmpje weggooide, te pakken. Er zijn ook bommen met laserstralen in de gang geplaatst, dus ik kan geen kant op. ( het filmpje voor dit level, het einde van de Louvre levels, is best gaaf ). Als iemand een oplossing weet, zeg het!!!!!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37
Tomb Raider: The Angel of Darkness

es gaan kijken, staan veel handige tips :)

PSN: nicovc

Verwijderd

leg maar es ff goed uit, want ik heb het 80 x geprobeerd en het lukt van geen kant.

:?

is dit nou lulkoekofzo?

Verwijderd

Topicstarter
nee, het is geen lulkoek. Ik moest er ook duizend keer over doen, maar uiteindelijk lukte het. Het is het proberen waard, want je krijgt na de Louvre levels een gaaf filmpje.
Pagina: 1