Keyboard Simulatie

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Ik zoek dus een prog die in een bepaald spel een reeks toetsen kan simuleren. Ik heb al gezocht en vond EZ macro's. Helaas bleef door dit programma het spel hangen tijdens de simulatie en werkte het dus nog niet. In word oid werkte het wel gewoon maar in de game dus niet. Weet iemand een ander programma dat wel zal werken of een andere oplossing.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Welk OS, Piet? (Doet me denken aan mijn WinZip-periode...)

Bloed, zweet & koffie

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:11

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Om welk spel gaat het ? Voor bepaalde spellen bestaan speciale keybinders, welke appart voor die spellen gemaakt zijn.

(Zelf speel ik RavenShield met een keybinder voor dit spel om snel berichten met medespelers uit te wisselen met 1 druk op de knop)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 09:42
ik heb een gamepad (Gravis PCprogramPAD) die dit kan. vooral makkelijk bij vechtspelletjes, ff alle fatalities ofzo shortcutten.

voor het keyboard weet ik zo niets, welk spel is het voor?

TheS4ndm4n#1919

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Ik heb al een aantal van deze programma's geprobeerd maar ze zorgden er allemaal voor dat het spel een paar seconden bleef hangen.

Het is voor Dark age of Camelot. Ik draai het zelf onder xp maar het is niet voor mijzelf. Zelf heb ik nl de N50 speedpad en daarmee werkt het dus heel makkelijk. Kan je ook gewoon een macro maken en dan durkt ie bv 5x op 3. Het is heel makkelijk omdat je tijdens gevechten meerdere toetsen achter elkaar moet indrukken. Maargoed een aantal vrienden van me willen dit dus ook maar hebben geen keypad (en willen deze ook niet aanschaffen ervoor)

[ Voor 29% gewijzigd door ajampaniki op 09-07-2003 17:12 ]

Pagina: 1