Welke muziek player ondersteund 4.1 speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
Ik gebruik nu Winamp 2,6 en als ik dan muziek afspel krijg ik alleen geluid uit de voorste speakers van mijn 4.1 setje, bij winamp 3,0 idem dito.
Mijn vraag is nu met welke media player kan ik mijn MP3'tjes het beste afspelen dat zowel front als rear worden gebruikt, ik heb net dit setje gekocht en vind het wel zwaar klote dat alleen mijn front speakers worden gebruikt.

Ik heb zitten zoeken naar een optie om 4.1 aan te vinken maar kan het nergens vinden heb mijn Creative 5,1 pci soundcard ook al geinstald ook alle software maar nog steeds geen geluid uit mijn rear speakers.
als je stekkertje dat front is omruild met het stekkertje dat rear is ( zodat het geluid dat vooruit komt achteruit komt ) dan doen de rear speakers het wel, dus de speakers zijn niet kapot.

Kan iemand me helpen? het moet toch mogelijk zijn dat je je 4.1 speakers gebruikt als je muziek luistert lijkt mij.

lees de draad voordat je blaat

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dit is een search vraag, maar in de instellingen van je geluids kaart kan je instellen hoeveel boxen je aangesloten hebt, bijvoorbeeld 4.1 of 5.1 of stereo enz.

in WinXP zit het onder config scherm > geluids en apperaat instellingen en dan eerste tab onderaan.

en in de software van sb zit het ook.

• Theelepel88
geforce5_guy schreef op 09 juli 2003 @ 16:22:
Dit is een search vraag, maar in de instellingen van je geluids kaart kan je instellen hoeveel boxen je aangesloten hebt, bijvoorbeeld 4.1 of 5.1 of stereo enz.

in WinXP zit het onder config scherm > geluids en apperaat instellingen en dan eerste tab onderaan.

en in de software van sb zit het ook.
search had ik al gebruikt, vergeten te melden in openings post
tevens staat mijn windows configuratie ook goed.....
daarom vind ik dit zo raar alles geinstald goed afgestelt ed.

toch bedankt voor je reply ;) mischien kan je me nu verder helpen?

• geforce5_guy
  • Niet online
dan moet je even in de mixer van creative zelf kijken, staat ergens in de start balk onder creative ofzo, daar kan je ook de instellingen van je boxen instellen.

het is zoon scherm met van die voume balken. en links onderaan zit een knop voor advanced instellingen of zoiets. en daar kan je ook je boxen config instellen

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Staat winamp wel op de direct sound plugin? Overigens is 4.1 me nooit gelukt met een creativekaart, de center was niet aan de praat te krijgen.

[ Voor 54% gewijzigd door |sWORDs| op 09-07-2003 16:29 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• geforce5_guy
  • Niet online
de center zal je nooit aan krijgen :( Wil je dat wel dan moet je een nforce2 mobo nemen want die heeft die optie wel ;)
De achterste boxen echter wel. ( ik had een audigy 1)

[ Voor 1% gewijzigd door geforce5_guy op 09-07-2003 16:31 . Reden: smilies werken niet ]

• Theelepel88
sWORDs schreef op 09 July 2003 @ 16:28:
Staat winamp wel op de direct sound plugin? Overigens is 4.1 me nooit gelukt met een creativekaart, de center was niet aan de praat te krijgen.
ja en die mixer staat ook goed dat is het vreemde van dit alles staat goed :S

• Theelepel88
geforce5_guy schreef op 09 July 2003 @ 16:31:
de center zal je nooit aan krijgen :( Wil je dat wel dan moet je een nforce2 mobo nemen want die heeft die optie wel ;)
De achterste boxen echter wel. ( ik had een audigy 1)
center is de grote houten kast toch? die doet de bass hiero :P tneminste daar komt de meeste bass vandaan, en hij produceert een klein heel klein beetje muziek

• Theelepel88
als iemand me nog denkt te kunnen helpen mag je me contacten op msn doen we remote control want ik snap er niks meer van alles staat goed :S

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Probeer het eens met Creative Playcenter (CMMS)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Winamp kan dat gewoon. Je moet echt je speakerinstellingen in windows, de creative mixer en winamp checken. Dit is echt al 10.000 keer langsgeweest en een nieuw topic daarover openen gaat je echt geen nieuwe inzichten opleveren. Dit staat ook in de FAQ overigens...

gewoon je spul goed instellen (zie je handleiding en de andere topics) en je hebt geluid op je achterspeakers... Als je alles goed hebt staan en het werkt nog steeds niet, moet je je geluidskaart maar naar creative opsturen want dan issie gewoon stuk (dat issie niet, je hebt gewoon iets niet goed staan).

[ Voor 21% gewijzigd door JvS op 09-07-2003 16:39 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.