• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:17
Ik heb voor de vakantie net een olympus c350 gekocht, en ik heb de hele vakantie erop los gefotografeerd. Maar halverwege kwam er een soort van vlek op mijn lcd scherm, hij was eerst helemaal zwart, maar als nu de zon er van de zijkant op schijnt dan zie je het lcd schermpje glimmen.
Zou de beschermlaag eraf zijn ofzo?? en kan ik dit weer fixen, want ik vind dit nogal zonde van een camera van 350 euro en 1 week oud :'(

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-02 16:14
ik zou gewoon ff langs de winkel gaan en daar vragen wat het is en hoe je het weg kan krijgen. Zou zonde zijn als je er nu mee gaat lopen kloten en daarmee je garantie verliest.
Hij is een week oud, dus kan je hem nog gewoon omruilen

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wat dacht je ervan om dit onder garantie te claimen? Overigens snap ik je titel niet helemaal.... :X

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:40

Exirion

Gadgetfetisjist

WAT voor vlek?? Ik dacht te lezen spermavlek :X :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:17
perma vlek, daarmee bedoel ik een permanente vlek (hij wil niet weg) maar het lijkt er het meeste op dat de coating er gedeeltelijk af is ofzo.... :'(

en garantie.... ik heb 'm op internet gekocht, dus dat is veel gedoe, daarom wil ik eerst beetje weten wat het is, want als ik t zelf voor 5 euro kan oplossen met vage spray ofzo dan doen we dat natuurlijk

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

• Techlek
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05-2021

Techlek

Full Throttle

SmartDoDo schreef op 09 juli 2003 @ 15:59:
Wat dacht je ervan om dit onder garantie te claimen? Overigens snap ik je titel niet helemaal.... :X
offtopic:
Hij bedoelt dat er een permanente vlek op zijn lcd schermpje zit. Ik las het zelf ook eerst verkeerd, ik dacht een spermavlek :+

Gewoon terug gaan naar de winkel, en garantie claimen inderdaad.

Hoeveel geld maakt jou gelukkig?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

ConQuestador schreef op 09 July 2003 @ 16:01:
en garantie.... ik heb 'm op internet gekocht, dus dat is veel gedoe,
Ligt er maar net aan of jij een pakketje versturen veel gedoe vindt :) Neem dan eerst maar eens contact op met de zaak waar je hem gekocht hebt, wie weet hoe simpel het retourneren is ;)

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

ConQuestador schreef op 09 July 2003 @ 16:01:
perma vlek, daarmee bedoel ik een permanente vlek (hij wil niet weg) maar het lijkt er het meeste op dat de coating er gedeeltelijk af is ofzo.... :'(

en garantie.... ik heb 'm op internet gekocht, dus dat is veel gedoe, daarom wil ik eerst beetje weten wat het is, want als ik t zelf voor 5 euro kan oplossen met vage spray ofzo dan doen we dat natuurlijk
Loop gewoon even bij de fotoshop om de hoek naar binnen met je camera... Dan weet je direct meer en kun je contact opnemen met òf je leverancier òf met Olympus ivm reparatie.

Volgende keer toch maar van die beschermende folie kopen voor het schermpje?

We have just one world, but we live in different ones...

Pagina: 1