Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
ik zou gewoon ff langs de winkel gaan en daar vragen wat het is en hoe je het weg kan krijgen. Zou zonde zijn als je er nu mee gaat lopen kloten en daarmee je garantie verliest.
Hij is een week oud, dus kan je hem nog gewoon omruilen
Hij is een week oud, dus kan je hem nog gewoon omruilen
Wat dacht je ervan om dit onder garantie te claimen? Overigens snap ik je titel niet helemaal....
WAT voor vlek?? Ik dacht te lezen spermavlek
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
perma vlek, daarmee bedoel ik een permanente vlek (hij wil niet weg) maar het lijkt er het meeste op dat de coating er gedeeltelijk af is ofzo.... 
en garantie.... ik heb 'm op internet gekocht, dus dat is veel gedoe, daarom wil ik eerst beetje weten wat het is, want als ik t zelf voor 5 euro kan oplossen met vage spray ofzo dan doen we dat natuurlijk
en garantie.... ik heb 'm op internet gekocht, dus dat is veel gedoe, daarom wil ik eerst beetje weten wat het is, want als ik t zelf voor 5 euro kan oplossen met vage spray ofzo dan doen we dat natuurlijk
Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
SmartDoDo schreef op 09 juli 2003 @ 15:59:
Wat dacht je ervan om dit onder garantie te claimen? Overigens snap ik je titel niet helemaal....
offtopic:
Hij bedoelt dat er een permanente vlek op zijn lcd schermpje zit. Ik las het zelf ook eerst verkeerd, ik dacht een spermavlek
Hij bedoelt dat er een permanente vlek op zijn lcd schermpje zit. Ik las het zelf ook eerst verkeerd, ik dacht een spermavlek
Gewoon terug gaan naar de winkel, en garantie claimen inderdaad.
Hoeveel geld maakt jou gelukkig?
Ligt er maar net aan of jij een pakketje versturen veel gedoe vindtConQuestador schreef op 09 July 2003 @ 16:01:
en garantie.... ik heb 'm op internet gekocht, dus dat is veel gedoe,
Loop gewoon even bij de fotoshop om de hoek naar binnen met je camera... Dan weet je direct meer en kun je contact opnemen met òf je leverancier òf met Olympus ivm reparatie.ConQuestador schreef op 09 July 2003 @ 16:01:
perma vlek, daarmee bedoel ik een permanente vlek (hij wil niet weg) maar het lijkt er het meeste op dat de coating er gedeeltelijk af is ofzo....
Volgende keer toch maar van die beschermende folie kopen voor het schermpje?
We have just one world, but we live in different ones...
Pagina: 1