[Printing]Grafiek van financiele.yahoo zwart

Pagina: 1
Acties:

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 23:40
Op m'n stage plek heb ik het volgende vage probleem....

Iemand print via z'n laptop waar hij altijd al mee heeft geprint de volgende pagina alles is goed behalve the grafiek. Deze is altijd zwart/donker blauw van achtergrond. (vroeger niet) Het maakt niet uit op welke printer hij print (elke keer hetzelfde) en het is niet de printer want als ik dezelfde pagina print op dezelfde printer dan komt het er goed uit.

Nu denk ik in de richting van printer drivers maar lijkt het me stug dat alle printer die die heeft geinstalleerd corrupt zijn (3 geprobeerd, allemaal hetzelfde probleem). Dus het moet iets anders zijn...iets generaals...maar wat?

Als ik de grafiek met the PrintScreen-button c/p in paint en dan uitprint dan is alles perfect. :?

Iemand een idee, want ik snap er geen zak van?

edit:
Misschien IE related?

[ Voor 5% gewijzigd door Graham op 09-07-2003 16:54 ]

Verwijderd

bij mij print hij hem gewoon in kleur uit.
licht het niet aan een paar printer instellingen dat het (grote) plaatjes zwart/wit uitprint. idg aan de pc instellingen...

• Graham
Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 19:21:
bij mij print hij hem gewoon in kleur uit.
licht het niet aan een paar printer instellingen dat het (grote) plaatjes zwart/wit uitprint. idg aan de pc instellingen...
Het is ook niet dat het plaatje zwart/wit is want dan zou de achtergrond wit zijn en de grafiek zwart zijn maar het is gewoon helemaal donker met een heel fijn lijntje wat je bijna niet kan zien.

Het had altijd goed gewerkt...en ik heb de printer driver van z'n eigen printer al opnieuw geinstalleerd en de settings standaard gelaten. De laptop draait op Win98.

• Graham
Trapje....;)

• Graham
Nog een Trapje dan....:(

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Wat voor OS? XP, 95 ofzo? Welke versie IE?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Graham
Illegal_Alien schreef op 12 July 2003 @ 23:03:
Wat voor OS? XP, 95 ofzo? Welke versie IE?
Win98 + IE 5.0.......

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 17:57
Probeer IE6 dan eens, misschien werkt het dan wel he?

• Graham
djluc schreef op 13 July 2003 @ 11:34:
Probeer IE6 dan eens, misschien werkt het dan wel he?
Jah daar dacht ik ook al aan (zoals je in m'n eerst post kan zien edit).

Dus ik heb hem aan de hand van wat hulp van http://www.bink.nu/ie6/ gedownload, anders kan ik hem eerst d/l op de laptop en dan installeren en mocht ik de update nog eens nodig hebben dan moet ik hem weer downloaden. Dit werkt lekkerder ;)

Dus geupdate, opnieuw geprint en TADA :D Blijft toch vaag vind ik maar goed het werkt nu.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 17:57
Daar hebben ze nieuwe versies voor ontwikkeld he, ze proberen de fouten te verbeteren en verbeterde functionaliteit toe te voegen.
Pagina: 1