[ASP] Client side versch. pagina's opslaan

Pagina: 1
Acties:

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35
Ik heb een website gemaakt met daarop een handboek verdeeld over een enorme hoeveelheid pagina's. Als iemand een les wilt aanmaken (dmv het handboek) dan wil ik dat hij per pagina op een knop (bijv 'lesmaker') klikt waarna het geheel in en nieuw scherm geladen wordt. niet moelijk nog.

Alleen als hij op een volgende pagina komt en weer op 'lesmaker' klikt moet de nieuwe tekst na de eerste gezet worden, waardoor iemand dus zelf een lijst kan aanmaken met daarin dus de gewenste teksten. Hoe kan dit gedaan worden?

Zelf dacht ik eraan om de hele tekst (soms wel 50 regels) in een sessie variabele weg te schrijven met een idnummer. Direct de popup te openen en daarin dan deze sessie weer te geven. Alleen hoe kan je dan een 2e, 3e etc. toevoegen?

Niet alles is binnen de DB op de zelfde manier gegroepeerd, je kan dus niet id=1,3,5 meegeven en die dan via een query eruit halen. Je hebt nl hoofdonderwerpen/subonderwerpen/ etc. etc.

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 04:26
Ik snap er geen knal van.

Gaat het nu over een manager om pagina's aan te maken? En in je topic titels staat wat over clientside opslaan, wat wil je daarmee?

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35
iemand moet dus als hij door de website surft elke pagina die hij later wilt afprinten kunnen toevoegen aan een overzicht dat dus gelijdelijk steeds groter wordt. De platte tekst moet dus achter elkaar gezet worden.

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Session Variabelen schalen niet echt ..

andere oplossingen zijn; tijdelijk tekstfiles, temp tabel in je database,
of zelfs Application Strings ... (wel cleanen !). Als de tekst max. maar een paar kB.
is, zou je ook 'POSTs' kunnen maken; of gewoon Cookies gebruiken !

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin