ffkes een Vraag

Pagina: 1
Acties:

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Topicstarter
Waarom is het aantal posts op een Intel Overklok Veel lager dan een AMD post.. en komen er bij AMD meer problemen voor?????

Macconner! | speed 733@1007 :)

Verwijderd

Veel AMD freaks hier, zoeken problemen, gaan nix uit de weg. Lang leve de jonge onderzoekers :o:o:o:o

(ver3 ik krijg geen ondertiteling)

Verwijderd

mijn athlon650@750 zonder td2 :)

• Macconner

Macconner

as if is mathers...

Topicstarter
Ik vind het wel opmerkelijk hoor... :( .. lijkt alsof Intel Oc's nie goed (genoeg) zijn.. kweet niet hoeveel mensen hebben Intel en oc'en eind heen, kweet niet hoeveel mensen hebben AMD, en oc'en een flink heen, maar ut uitwissellen van Tips, idee'en e.d. mis ik tussen die groepen.. enig Logische verklaring?

Verwijderd

AMD is goedkoper. Dus mensen kunnen het makkelijker betalen. Natuurlijk speelt het underdog principe ook nog erg mee. opstandigheid tegen het dommeverkopersjuk wat hun al jaren Intels verkoopt:)
tuurlijk kan intel ook lekker overclocken. Intel CPU hebben zelfs meer aan overclocken omdat ze meteen de FSB en de AGP meeoverclocken. keep it going.

• Macconner

Macconner

as if is mathers...

Topicstarter
Met een CUSL2 plankie kan je alles appart van elkaar instellen .. dus de CULSl2 is een uitvinding... maar ut klopt wat je tikt!...

maar ut klopt wat je tikt.. intel is duurder en spreekt andere groepen aan, maar he.. met intel hebbie wel wat..AMD ook, wil ik geheel niet ontkennen!, maar intel is wel stabieler (mijn ervaring) ;)

Pagina: 1