Toon posts:

Gedrag van de modjes!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Wat mij opgevallen is op dit forum, is dat over het algemeen de moderators hun "macht" misbruiken, en dat er sprake is van vriendjespolitiek onder modjes en andere tweakers.
Ik zie namelijk wel eens dat er slotjes worden uitgedeelt aan een bepaald topic, en dat de volgende dag er weer een dergelijk topic geopend wordt, en dat deze dan gewoon open blijft!
Dus mijn vraag aan de modjes is, wees eerlijk en rechtvaardig, voor de rest Go
On!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat wat jij beschrijft zal te maken hebben dat de users de regels na het eerste, gesloten topic gelezen hebben en de dag erna een nieuw topic beginnen met de juiste hoeveelheid aan informatie erin. Onrechtvaardig is het niet, wel duidelijk voor de users :).

Trouwens, met replies als deze ( Verwijderd in "C partitie van Server vergroten!" ) kom je ook niet erg ver op het forum. Verander je gedrag eens jegens de users; zij zijn tenminste degene die jou helpen. Het zal helemaal niet helpen als jij die begint uit te schelden.

[ Voor 38% gewijzigd door Robin op 09-07-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Heeft de TS misschien voorbeelden van zulke topics (ter versterking van zijn argumenten)? Ik denk dat het allemaal in de praktijk wel meevalt. Ook de reacties bij zo'n topic tellen bij de overweging om te sluiten of niet.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:58

SmartDoDo

Woeptiedoe

hun "macht" misbruiken
dat de volgende dag er weer een dergelijk topic geopend wordt, en dat deze dan gewoon open blijft!
Heb je daar een voorbeeld van? :)

Wat Robin Vreuls zegt, komt wel voor ja maar dan staat er in een nieuw topic gewoon meer en duidelijker info (hopelijk dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
en als je een topic tegenkomt wat niet voldoet aan de eisen kun je een TR of een SeMmetje maken en dan kijken de mods er naar. Ze kunnen ook wel eens iets over het hoofd zien natuurlijk ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd in "C partitie van Server vergroten!"

Dit soort reacties wellicht?

Volgens mij valt het allemaal wel mee met vriendjespolitiek en machtsmisbruik. AMD_Certified, een topic is ook wat je er zelf van maakt. Als je een positieve insteek hebt en goed reageert op (zinnige) voorstellen van posters blijft ook een minder goed opgezet topic vaak wel open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFF > LA
Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 15:20:
... hun "macht" misbruiken, ...vriendjespolitiek onder modjes en andere tweakers.
Ik verwacht binnen nu en een uur minimaal 10 voorbeelden anders misbruik ik mijn macht om dit topic de eeuwige TrashCan in te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 15:28:
TFF > LA

[...]

Ik verwacht binnen nu en een uur minimaal 10 voorbeelden anders misbruik ik mijn macht om dit topic de eeuwige TrashCan in te dumpen.
ik denk dat Robin Vreuls em al wel de mond gesneurd heeft met dat topic van em, want een houding zeg.

Als 2 dezelfde topic's gepost worden door 2 verschillende TS'ers en de ene gaat dicht, komt dat meestal door de post history van degene die dich gaat of die open blijft. en met een post history als de jouwe kan ik wel snappen dat ze altijd dicht gaan.... :(

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 15:28:
TFF > LA

[...]

Ik ben met 5 anders al tevreden hoor :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik vind dit een beetje een loos topic. Misschien is het handig om enkele argumenten te geven waarom je een dergelijke gedachte koestert?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

CRiMiNaL schreef op 09 juli 2003 @ 15:32:
[...]

ik denk dat robin vreuls em al wel de mond gesneurd heeft met dat topic van em, want een houding zeg.

Als 2 dezelfde topic's gepost worden door 2 verschillende TS'ers en de ene gaat dicht, komt dat meestal door de post history van degene die dich gaat of die open blijft. en met een post history als de jouwe kan ik wel snappen dat ze altijd dicht gaan.... :(
dat klopt niet. We kijken niet naar de posthistorie als het gaat om topics te beoordelen of ze bestaanswaarde hebben. Elk topic (op crossposting na) wordt individueel beoordeelt. En als een topicstarter toont moeite te hebben gedaan om een goede post te maken, dan blijft het meestal wel open.
Als ie HEEEL goed zijn best gedaan heeft en het toch een basic UTFS-vraag is, zal de mod zelfs een duidelijk antwoord op zijn vraag geven alvorens deze te sluiten.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Macht-misbruik? Als jij dat zo vindt, moet je zelf weten.

Maar idd die reply van, welk Robin Vreuls al aangaf, ben je niet echt professioneel bezig.
NT server met laatste service-pack.
Aangezien er van NT diverse versies uitzijn, moet je misschien eens wat specifieker zijn met het omschrijven van je omgeving.

Als sys-admin moet je wel weten welk OS je server-software is, je hebt namelijk: NT3.51 NT4, NT5 (win2k), maarja, welke heb jij? Een probleem voorleggen, vooral als je admin bent, lijkt het me verstandig om dingen zoveel mogenlijk gedetaileerd te melden, zodat het antwoord meer probleem-gericht is, en geen gis-werk word.

Met jouw mening over hetgeen wat je aankaart ben ik het niet mee-eens, nergens geen last van.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 09 juli 2003 @ 15:32:
[...]

ik denk dat Robin Vreuls em al wel de mond gesneurd heeft met dat topic van em, want een houding zeg.

Helaas :)
Zo ga ik niet te werk. Elk topic wordt apart bekeken. Dus bij dubbele topics: eerste die ik zie en op slot gooi heeft pech ;)

Zeg: niet allemaal op TS springen he. Dat is mijn taak als beschermer der SG mods >:)

Is der nu niemand met hem eens? Of bereid topics te zoeken die zijn stelling ondersteunen? :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

athlonkmf schreef op 09 July 2003 @ 15:35:
[...]

dat klopt niet. We kijken niet naar de posthistorie als het gaat om topics te beoordelen of ze bestaanswaarde hebben. Elk topic (op crossposting na) wordt individueel beoordeelt. En als een topicstarter toont moeite te hebben gedaan om een goede post te maken, dan blijft het meestal wel open.
Als ie HEEEL goed zijn best gedaan heeft en het toch een basic UTFS-vraag is, zal de mod zelfs een duidelijk antwoord op zijn vraag geven alvorens deze te sluiten.
ik zeg niet bij iedere sluiting, maar ik weet bij zeker dat een MOD bij trash-topics wel zeker rekening houd met een post history d.w.z als je op de 1e pagina al 5 topic's ziet die binnen 5 posts gesloten is dan gaat ie echt wel eerder dicht dan bij een user met een post histry die meer volgens de policy is.

Maar das mijn indruk dan, lijkt me trouwens ook normaal. Dat als een user totaal geen moeite doet om zijn TS volgens de policy op te stellen dat hij dan minder "credit" krijgt dan een user die dat wel altijd doet, en die een keertje een foutje maakt.

[ Voor 13% gewijzigd door CRiMiNaL op 09-07-2003 15:40 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 21:44
Machtsmisbruik zou ik het niet noemen, maar ik merk her en der idd wel wat vriendjespolitiek. Users die BV eerst al zo'n beetje de hele dag in de HK rondslenterden en verder niet of nauwelijks in de techforums postten (jah LA :+ ) kregen al snel weer toegang tot de HK :?.

Over die topics die dicht gaan: dat komt volgens mij eerder door een gebrekkige startpost of heel veel kicken achter elkaar. Wat nogal vaak door beginnende users gedaan wordt, maar ze gelukkig (meestal) ook snel weer afleren :).

Bijvoorbeeld: Vastlopers , rebooten van deze pc vs spontane reboots ?! :P

[ Voor 6% gewijzigd door iets op 09-07-2003 15:42 ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 15:37:
Is der nu niemand met hem eens? Of bereid topics te zoeken die zijn stelling ondersteunen? :(
Ik wil wel eens gaan kijken of ik wat kan vinden hoor :? :P

[ Voor 7% gewijzigd door moto-moi op 09-07-2003 15:42 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
CRiMiNaL schreef op 09 July 2003 @ 15:38:
maar ik weet bij zeker dat een MOD bij trash-topics wel zeker rekening houd met een post history d.w.z als je op de 1e pagina al 5 topic's ziet die binnen 5 posts gesloten is dan gaat ie echt wel eerder dicht dan bij een user met een post histry die meer volgens de policy is.
Je constateert dat een user net een slotje heeft gekregen. Je constateert dat zijn vorige topics ook op slot zijn. Dat zijn huidige topic op slot ging, kun je op 2 manieren uitleggen. Jouw manier, en mijn manier.

Er zijn users die niet willen leren. Die zijn niet bereid om van hun vorige fouten iets op te steken en dat mee willen nemen bij het volgende topic wat ze starten. Daardoor is het niet meer dan logisch dat hun nieuwe topic ook op slot gaat, immers, ze posten nog steeds niet volgens de policy.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shotgun: hooooooo maar dat was een bewuste keuze. De die-hards in de HK (net als er die-hards in SGC, DPC, DOC etc zijn) en die positief opvielen zijn toegelaten omdat zij in staat bleken het nivo te bepalen waar wij naar op zoek zijn: gezellig en leuk.

Was dus een algemene beslissing van alle mods en zeker niet de beslissing van 1 mod of een selekte groep mods :)

Yes! Natuurlijk weer een SG mod die zich opwerpt voor een user >:)
En al wat gevonden? :D

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 15:37:
[...]
Als hij dit aankaart, mag hij zelf z'n aantuigingen gaan onderbouwen met bewijs.
Ik ga in iedergeval niet op zoek voor hem >:)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

ShotGun schreef op 09 July 2003 @ 15:39:
Machtsmisbruik zou ik het niet noemen, maar ik merk her en der idd wel wat vriendjespolitiek. Users die BV eerst al zo'n beetje de hele dag in de HK rondslenterden en verder niet of nauwelijks in de techforums postten (jah LA :+ ) kregen al snel weer toegang tot de HK :?.

Over die topics die dicht gaan: dat komt volgens mij eerder door een gebrekkige startpost of heel veel kicken achter elkaar. Wat nogal vaak door beginnende users gedaan wordt, maar ze gelukkig (meestal) ook snel weer afleren :).

Bijvoorbeeld: Vastlopers , rebooten van deze pc vs spontane reboots ?! :P
Die topics zijn niet dicht :)

@ItSnows: k, dan wordt dit een goed voorbeeld :)

[ Voor 12% gewijzigd door DUX op 09-07-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 15:20:
Hoi allemaal,

Wat mij opgevallen is op dit forum, is dat over het algemeen de moderators hun "macht" misbruiken, en dat er sprake is van vriendjespolitiek onder modjes en andere tweakers.
Wat voorbeelden graag aub. :)
Aangezien /me Longbeard de constatering van vriendjespolitiek niet constateert. Wel is het zo dat de ervaren GoTTer, minder forumgedrags fouten maakt en daardoor zou de schijn kunnen ontstaan dat er sprake is van vriendjespolitiek. Wat mijns inziens, niet het geval is.
Ik zie namelijk wel eens dat er slotjes worden uitgedeelt aan een bepaald topic, en dat de volgende dag er weer een dergelijk topic geopend wordt, en dat deze dan gewoon open blijft!
Een topic kan om andere redenen, dan het onderwerp, waarover het topic gaat, gesloten worden. Zoals bijvoorbeeld, een parallel lopend topic, het nivo van de reacties, het niet duidelijk aangeven van het probleem v/d TS, etc.
Dus mijn vraag aan de modjes is, wees eerlijk en rechtvaardig, voor de rest Go On!!
Wanneer je het niet eens bent met een slotje kun je altijd de desbetreffende mod mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 15:37:
Sorrie maar nee ik ben het niet met hem eens. Hooguit in de HK misschien een beetje. Maar dan ligt het er ook gewoon aan hoe je de zaken aanpakt. Maar in de techfora zie ik uberhaubt zelden onterechte slotjes... en als ik ze zie en een andere interpretatie heb dan de mod, icq ik die wel even. (Ook als het niet gaat om eigen topics.)

Het is gewoon van belang om een goede TS te schrijven. En ja dan kan het ene topic soms wel overleven en een vergelijkbaar topic niet.
Ook blijft er wel eens iets open dat gesloten had kunnen worden, maar hij zakt al uit zich zelf weg.... nou prima dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Het is ook altijd een gekloot met de modjes wat nu wel 'opsom' of 'bijna-opsom-topics-maar-net-niet-helemaal-dus-blijft-open' zijn. Wat alleen 'interessant voor jou is' is of 'voor iedereen'...Of topics die minder gemod worden dan andere (Flightsimulator topic bv, waarom gaan die gasten niet gewoon een eigen forum beginnen? Als je als newbie een vraag over FS stelt moet je je eerst worstelen door mb's aan screenshots..en is er geen duidelijk overzicht meer met al die plaatjuhs tussen posts)...Zo maar even wat voorbeelden. Ik heb het echt opgegeven.
Waarom mijne wel dicht, en de zijne niet!??
Op dit soort redenaties gaan we niet in.
Dat regeltje is er niet voor niets ingekomen. Dat komt van al die klachten m.b.t. oneerlijk gedrag van modjes waarbij vriendjes-threads wel open mogen blijven.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het laatste minder frisse geintje wat ik me kan herinneren is een mega aangebrande reactie van HlpDsk in het bikkel of dronkentopic vorige week omdat iemand m.i. 'm wel lekker pakte met een STFU n00b. Dat was 'm blijkbaar wat teveel die avond. Echter, hij (of zij?) weet anderen anders ook prima bij de ballen te pakken zo nu en dan. Een beetje machtsblazerij was het in mijn ogen wel.

Ik zal eens zoeken.
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 02:29:
[...]

Hij is lelijk!

Hij is minder afzichtelijk dan een TT maar nog steeds :r imo.
Jammer want het had een mooi ding kunnen zijn met die specs.
Ra5a schreef op 04 July 2003 @ 02:38:
[...]

stfu n00b!
dit is gewoon een super wagen!
vooral in vergelijking met de mercedes CL
en de rest kan je daar ook wel lezen :/ Hoe op een m.i. grappige opmerking een koude douche wordt losgelaten door iemand die zelf ook grappig pleegt te zijn :|

[ Voor 44% gewijzigd door Wekkel op 09-07-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUX schreef op 09 July 2003 @ 15:45:
[...]

In verdediging van de poster van die topics: de 2de was dicht maar dat was per ongeluk (maakte een beweging met mijn muis waardoor deze Closed aangaf).
Niettegenstaande: dat topic -zal- gesloten worden want getuigt van slecht vooronderzoek alleen ik was in een "help die dude mood".
Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 15:46:
Klopt. Het is ook altijd een gekloot met de modjes wat nu wel 'opsom' of 'bijna-opsom-topics-maar-net-niet-helemaal-dus-blijft-open' zijn. Wat alleen 'interessant voor jou is' is of 'voor iedereen'...Of topics die minder gemod worden dan andere (Flightsimulator topic bv, waarom gaan die gasten niet gewoon een eigen forum beginnen? Als je als newbie een vraag over FS stelt moet je je eerst worstelen door mb's aan screenshots..en is er geen duidelijk overzicht meer met al die plaatjuhs tussen posts)...Zo maar even wat voorbeelden. Ik heb het echt opgegeven.
Eens is. Ik zou graag zien dat iemand van die gasten een FS forum zou openen ja :D Overigens: -ik- zou als newbie die vraag niet eens meer in die draden willen stellen en mijn vraag dusdanig stellen dat deze in SPV zou mogen cq. even kontakt opnemen met de SGD/SPV mods ;)
SmegHead schreef op 09 July 2003 @ 15:48:
Ach jongens, gun die modjes toch ook wat. Die steken er een hoop tijd in waar ze weinig voor terugzien behalve wat gezeik van users.
In het leven werkt het toch precies hetzelfde met die vriendjespolitiek, je moet gewoon de juiste mensen te vriend houden. You scratch my back, I'll scratch yours. (ofzoiets)

Verder kunnen ze zich gelukkig af en toe uitleven in topics al deze Verlegen LuNaTiC zoekt machtsgeile wortel voor ultiembondage :D
Nou kerstpakket, kerstdiner, pre-views van got/Tnet, inside info >:) , 1st hand info over Daniels vakantie en wijzigingen betreffende iets, FTP (pr0n!!!), crewabo.

Zat leuke dingen dus!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Ach jongens, gun die modjes toch ook wat. Die steken er een hoop tijd in waar ze weinig voor terugzien behalve wat gezeik van users.
In het leven werkt het toch precies hetzelfde met die vriendjespolitiek, je moet gewoon de juiste mensen te vriend houden. You scratch my back, I'll scratch yours. (ofzoiets)

Verder kunnen ze zich gelukkig af en toe uitleven in topics al deze Verlegen LuNaTiC zoekt machtsgeile wortel voor ultiembondage :D

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 15:43:
shotgun: hooooooo maar dat was een bewuste keuze. De die-hards in de HK (net als er die-hards in SGC, DPC, DOC etc zijn) en die positief opvielen zijn toegelaten omdat zij in staat bleken het nivo te bepalen waar wij naar op zoek zijn: gezellig en leuk.

Was dus een algemene beslissing van alle mods en zeker niet de beslissing van 1 mod of een selekte groep mods :)
Aha, lol. Weer een frustratie minder :P.
DUX schreef op 09 July 2003 @ 15:45:
[...]

Eeh jah, het was eigenlijk de bedoeling om een vergelijking te maken tussen een beginnede user topic en een al wat langer gottende user. In het eerste topic wordt nl. veel meer info gegeven. In het tweede topic wordt niet eens OS of specs gegeven.

Hij het imo even goed kunnen zeggen: "mijn computer doet het niet" 8)7.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

ShotGun schreef op 09 juli 2003 @ 15:51:
Eeh jah, het was eigenlijk de bedoeling om een vergelijking te maken tussen een beginnede user topic en een al wat langer gottende user.
offtopic:
Volgende keer er dan even wat duidelijker bijzetten dan ;) . Maar ik heb het al teruggetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ShotGun schreef op 09 July 2003 @ 15:51:
Eeh jah, het was eigenlijk de bedoeling om een vergelijking te maken tussen een beginnede user topic en een al wat langer gottende user. In het eerste topic wordt nl. veel meer info gegeven. In het tweede topic wordt niet eens OS of specs gegeven.

Hij het imo even goed kunnen zeggen: "mijn computer doet het niet" 8)7.
MI moet een gevorderde user ook gewoon harder aangepakt worden als hij zich er met een gemakkelijke post vanaf maakt. Terwijl een beginnende user gewoon geholpen moet worden met een vriendelijke aanwijzing over hoe het hoort. (dit moet echter wel door mods gebeuren, en niet door zelfbenoemde regulars) En verder gewoon proberen zo'n user te helpen. Een gevorderde user moet maar gewoon weten hoe het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Alfredt schreef op 09 July 2003 @ 15:54:
MI moet een gevorderde user ook gewoon harder aangepakt worden als hij zich er met een gemakkelijke post vanaf maakt. Terwijl een beginnende user gewoon geholpen moet worden met een vriendelijke aanwijzing over hoe het hoort. (dit moet echter wel door mods gebeuren, en niet door zelfbenoemde regulars) En verder gewoon proberen zo'n user te helpen. Een gevorderde user moet maar gewoon weten hoe het hoort.
Indien dat ook gaat gebeuren, dan lijkt het me wel een idee om dat even in de FAQ te vermelden voordat je ook weer een hele stroom aan "waarom hij wel en ik niet" topics krijgt.

[aanvulling]
Nou krijg je die zowiezo wel, maar dan heb je ten minste een punt om naar te wijzen van 'kijk daar maar'.

[ Voor 10% gewijzigd door DUX op 09-07-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

erm ... ItSnows 10 min zijn al voorbij :+

[ Voor 10% gewijzigd door CRiMiNaL op 09-07-2003 15:58 . Reden: namen ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
DUX schreef op 09 July 2003 @ 15:57:
[...]

Indien dat ook gaat gebeuren, dan lijkt het me wel een idee om dat even in de FAQ te vermelden voordat je ook weer een hele stroom aan "waarom hij wel en ik niet" topics krijgt.

[aanvulling]
Nou krijg je die zowiezo wel, maar dan heb je ten minste een punt om naar te wijzen van 'kijk daar maar'.
Ik denk dat als je het een beetje slim aanpakt niet eens echt gaat opvallen hoor. In SA gebeurt dit bijvoorbeeld al vrij regelmatig, en in PW zie ik het ook wel :)
(de genoemde fora zijn voorbeelden, misschien dat het in andere subfora ook gebeurt.... maar daar valt het me minder op)

/dag topic, daaaahaaaag
* ArthurMorgan wil nog steeds mod regular TC worden :)

[ Voor 24% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-07-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Alfredt schreef op 09 July 2003 @ 15:54:
[...]

Een beginnende user krijgt dan meestal ook wel uitleg/link door de mod wanneer het topic gesloten word :).

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 09 July 2003 @ 15:57:
erm ... ItSnows 10 min zijn al voorbij :+
Lees mijn zin nog eens goed :+
Hint: binnen een uur 10 voorbeelden.

Maar aangezien zelfs moto-moi niets post denk ik dat het niet meer gaat gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 15:46:
Dat is een groot topic drama. Als jij een vraag over FS2002 hebt, dan moet je die volgens mij gewoon wel kunnen stellen, tenzij het iets is als "zeggeh, ikkeh wil weten of het een leuk spel is", Spielerei is gesplitst, een 'babbel' forum en een vragen en problemen forum, waar je een specifieke vraag gewoon mag stellen.
Dat regeltje is er niet voor niets ingekomen. Dat komt van al die klachten m.b.t. oneerlijk gedrag van modjes waarbij vriendjes-threads wel open mogen blijven.
Dat regeltje is er omdat iedereen er dingen bij ging pakken die helemaal niet hetzelfde waren, topics die dezelfde inhoud maar een betere topicstart hadden, topics die in 2000 gestart waren enzovoort enzovoort. Dat regeltje is er niet omdat er nou zo willekeurig gemod wordt.

De rest van het topic vind ik van dermate laag niveau qua argumentatie dat ik er maar niet eens op in ga.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS: nog sterker het uur is voorbij.

DiChT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.