Toon posts:

KDE updaten Suse7.3

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu Suse 7.3 op mijn computer staan en daar zit standaard KDE 2.2 bij en nou wil ik mijn KDE updaten alleen ik weet niet hoe of waar ik moet beginnen. Ik heb al heel veel rpm´s gevonden voor het updaten van kde maar moet ik deze allemaal los installeren??? Hier zitten ook weer veek afhankelijkheden bij moet ik deze ook allemaal los installeren?

Is er geen snellere manier? Ik zou graag horen hoe je dat het beste kan aanpakken.

En als je dan deze update uitvoerd gooit hij KDE 2.2 dan automatisch weg of moet je die handmatig verwijderen.

Please help me :'(

Greetz Denniske :'(

En sorry hoor ik heb gezocht maar er is nergens eeb topic waar dit instaat en verder ik weet waar ik die updates kan vinden maar niet hoe ik hem moet installeren ? :(

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 15:11:
En sorry hoor ik heb gezocht maar er is nergens eeb topic waar dit instaat en verder ik weet waar ik die updates kan vinden maar niet hoe ik hem moet installeren ? :(
Dat valt helemaal onder basiskennis, ga maar eens op zoek naar [google=howto rpm] o.i.d.

Trouwens, ik had je voorgaande topic ook al gesloten, ik zou je aan willen raden geen 3e te openen..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.