[TweakDSL] 50% korting op abo-kosten in het 1ste halfjaar!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• CHeeCH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Geloof dat de prijzenoorlog nu echt gaat beginnen :P

Kijk net nog een op www.tweakdsl.nl en wat zie ik daar:

''Bij bestelling krijgt u het 1e halfjaar 50% korting op uw abbonementskosten''

m.a.w. TweakDSL is op jaarbasis de goedkoopste!!
Want als je nu besteld(ivm acties op dit moment) betaal je voor een wide open abo:

TweakDSL:
6*(95/2) + 6*95 = 855 Euro/jaar

SpeedXS:
12*64,95 + 99 = 879,40 Euro/jaar

Telebyte:
12*74,95 = 899,40 Euro/jaar

Heel mooi :)

Verwijderd

Ja maar het is dan wel een 2-jarig abbonement volgens mij. En dan is die op 2-jaar gezien dus duurder. En niet zo'n klein beetje ook!

• CHeeCH
  • Niet online
Volgens mij niet hoor. Er staat in de algemene voorwaarden dat de minimale contractduur 1 jaar is (bij TweakDSL dan..) Maar misschien heb ik het mis hoor (zit op m'n werk en heb ff weinig tijd om te re-checken ;) )

Verwijderd

Ik hou het maar op SpeedXS denk ik :)
Voor een langere termijn haal je het dik eruit bij SpeedXS!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:16
Je hebt gelijk dat TweakDSL in het eerste jaar het goedkoopste is, maar ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik een internetverbinding neem ben ik meestal wel van plan om langer dan een jaar een abonnement te nemen, want na een jaar overstappen zorgt weer voor aansluitkosten etcetera waardoor je net zo goed bij een andere provider kon zitten.

Het is een leuke stunt en voor de mensen die geinteresseerd zijn in TweakDSL natuurlijk erg leuk en misschien wel de doorslag, maar als je een 8 Mbit lijntje wilt en je wilt die zo goedkoop mogelijk dan zou je toch echt voor SpeedXS of Telebyte moeten gaan, deze zijn na één jaar nog steeds dezelfde prijs :)

The devil is in the details.

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:11

Sa1

Wat ik zo raar vind, is dat SpeedXS en Telebyte deze lijn wel kunnen aanbieden voor een laag bedrag en TweakDSL niet... Hoewel het eigenlijk best wel kan, anders zouden zij deze aanbieding niet kunnen aanbieden....

Persoonlijk heb ik de 8mbit lijn van TweakDSL, ben hier uitermate tevreden over, en ook die 95 euro per maand, maakt met niet echt veel uit.

Echter verbaas ik mij hier gewoon over....

Verwijderd

CHeeCH schreef op 09 July 2003 @ 15:16:
Volgens mij niet hoor. Er staat in de algemene voorwaarden dat de minimale contractduur 1 jaar is (bij TweakDSL dan..) Maar misschien heb ik het mis hoor (zit op m'n werk en heb ff weinig tijd om te re-checken ;) )
Ik las gisteren op een site zo'n aabieding ook eerste half jaar halve prijs maar was 2 jaar contract..nou weet ik niet meer zeker of dat bij TweakDSL was... :?

• CHeeCH
  • Niet online
Op langere termijn wel ja maar persoonlijk ga ik absoluut geen contracten aan met een langere looptijd als 1 jaar :) Over een jaar ga ik weer eens de markt bekijken en dan zien we wel weer wie dan de goedkoopste is ;)

ps: ik tendeerde al eerder naar TweakDSL maar vond de andere isp's interessant omdat ze goedkoper waren (en we blijven hollenders he ;) ) ... maar zoals het er nu voor staat wordt het dus TweakDSL.

Maar ik heb nog tot eind augustus voordat ik kan bestellen duss ..we'll see what happens next ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over TweakDSL loopt al een topic:
TweakDSL *new and/or improved* deel 2

Ik denk dat je dit het beste daar kunt posten :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.