Humzz, de pc van me pa had net zo'n zelfde probleem, d'r stond W2k icm IE 6.0 op.
Aan de pc hangt een Alcatel speedtouch modem aan.
De pc kreeg geen ip adres meer van de modem, en bij het draaien van het cd-tje wat bij de modem komt, wordt de modem ook niet meer gevonden.
In het logboek van w2k, stond een fout melding over tcp/ip geneuzel, weet het niet meer exact.
Heb de pc in mijn netwerk gehangen, en kreeg ook toen via DHCP geen ip adres (ook renew werkte niet).
Als er handmatig een ip geconfigureerd ingezet werd, was het niet mogelijk om IE te gebruiken, maar ik kon wel inloggen op me fileserver via de verkenner.
Dit sloot eigenlijk een storing op de netwerkkaart uit.
Uiteindelijk heb ik de pc maar opnieuw ingericht, en geen tijd meer te besteden om het werkend te krijgen.
Volgens mijn pa, zijn de problemen begonnen nadat NAV2003 een update geinstalleerd had.
Heb dit niet kunnen uitsluiten, dus helaas weet ik niet zeker of NAV de oorzaak van deze storing was.
Zelf draai ik ook NAV2003, en ondervindt geen problemen zoals ik hierboven beschrijf.
Wat voor foutmeldingen hebben jullie in het logboek staan van W2k.
Gezien meerdere mensen in eens dit soort problemen hebben, verdenk ik zelf dat NAV2003 de oorzaak geweest is.
NAV2003 staat wel weer geinstalleerd op de pc van me pa, en nu werkt alles weer.
Misschien dat er een rotte update geweest is, dat icm bepaalde update's van IE dit probleem opleverd.
And The Only One