[_mARCO_]: Jezus wat een &(^&#$@

Pagina: 1
Acties:

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/77318/1
Krijg dan maar mooi de gasfles!
Denk je nou echt dat lui jóu nog gaan helpen als je zo'n toon aanslaat? Die laten je wel mooi kreperen......
Is het nog geen kleuterbedtijd? Wat een eikel!!

de betaler vervuilt

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hij heeft bij deze een waarschuwing

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat eem lompe reply zeg...nog met een domme tip ook :P

• PcDealer
  • Laatst online: 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op maandag 27 november 2000 22:13 schreef saviour het volgende:
Wat eem lompe reply zeg...nog met een domme tip ook :P
Bedankt voor je reactie :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op maandag 27 november 2000 22:57 schreef PcDealer het volgende:

[..]
Vind jij van niet, dan?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Eehm idd ja, ik geloof dat ik hier effe iets niet begrijp...:?

• Floor-is
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Godvernondeju! Wat een enorme hulp zeg! Gadverdamme, ik kan helaas ook niet alles in de gaten houden op "mijn eigen" forum, maar als ik zo iets tegenkom... Lama ik trek dit slecht :(

Bericht hierboven

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 15:18

_mARCO_

Hier staat niks

Na al deze perikelen voel ik me toch genoodzaakt enkele dingen te zeggen over het door BlindDent voorgespiegelde probleem en de mogelijke oplossing die ik aandroeg voor het probleem.

Naar mijn mening is een Format C: bij driver-problemen geen 'domme tip'. Waarom niet?
Het is algemeen bekend dat Windows er na een tijd een zooitje van maakt. Het systeem wordt trager, programma's kunnen niet meer starten er (driver) problemen kunnen de kop opsteken tijdens installatie van nieuwe hardware. Na een schone Windows-installatie weet je dan redelijk zeker dat het niet aan het slechte driver-beheer van het besturingssysteem ligt.

Tevens gaf BlindDent aan meerdere drivers geprobeerd te hebben. Hij heeft de nieuwste versie van de site gedownloaded, met hetzelfde resultaat. Toen ging ik er van uit dat BlindDent al wel een paar FAQ's en Readme's had gelezen die te vinden zijn op de Elsa site.

Daarom leek mij een compleet nieuwe installatie van Windows zeker geen slecht plan. Als daar dan na een tijdje (waarin trouwens niemand reageerde met andere tips) de volgende reactie komt te staan....:
Op zondag 26 november 2000 22:28 schreef BlindDent het volgende:
ik heb format gedaan
windows 98 geinstalled
en het had geen ZAK nut, bedankt :'(

I'm dying here |:(
.... dan wordt ik daar zwaar pissed off van. Ik probeerde een tip te geven (die volgens mij nog steeds zeker niet van het kaliber 'Vobis methode'), en dan wordt-ie zó beantwoord. Niet netjes, vind ik.

Maar: ik geef bij deze toe dat mijn reactie ook zeker niet netjes was. Als mensen het onbeschoft vinden, of Ik weet dat ik hiervoor een waarschuwing heb gekregen, mijn eerste in ruim een jaar (heb ook nog gepost onder andere nicks), en dat accepteer ik ook. Tevens bied ik mijn excuses aan aan de mensen die zichzelf aangevallen voelen door mijn gebruik van het woord gasfles, met name aan BlindDent.

Ik verkeer niet in de waan dat alles nou weer helemaal koek en ei is, integendeel. Ik weet dat een paar mensen op mij :r vanwege deze ene uitval. En ook dat een reply van mij altijd met argusogen bekeken zal worden op algemeen nut en taalgebruik. Ik weet dat ik minder geïrriteerd moet reageren op dergelijke reacties.

Nogmaals, mij excuses,

Marco Koenderink
marco.koenderink@12move.nl

sigloos

• J.W
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 01:52

J.W

<MARQUEE>GEWELDIG GEWELDIG</MARQUEE>

Marco,

Schitterend,wat een omslag.
Ik krijg tranen in mijn ogen, van ontroering.

JW

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Excuses aanvaard.:)
Dat je nu nog wel in de gaten gehouden wordt is standaard procedure, niet omdat we nu ineens een gruwlijke hekel aan je hebben.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 27 november 2000 22:57 schreef PcDealer het volgende:

[..]
Waar slaat dit op? Kzeg toch nix over jou ofzo :?
Pagina: 1