Toon posts:

gamespy foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik op gamespy inlog krijg ik de melding dat ik achter een firewall zit en mijn en dat het fouten oplevert omdat hij mijn interne ip adres gebruikt ipv mijn externe ip adres

Ik heb een speedtouch ethernet modem (die als DHCP server werkt) en een switch waar mijn pc`s opzitten.

Kent iemand dit probleem een weet er misschien iemand een oplossing?

groet

Verwijderd

The All Seeing Eye is een goed alternatief voor Gamespy, ook lekker zonder die reclame enzo :)

Verwijderd

Alleen All Seeying eye is niet gratis
Je kan hem gebruiken voor 120 dagen dacht ik.
Daarna kan All Seeying Eye geen servers meer onthouden die je hebt toegevoegd

Verwijderd

heb/had ik ook,, mijn oplossing was om aan de HWadd van mijn netwerkkaart een IP te koppelen zodat je een statisch effect krijgt binnen de DHCP modus en dan gaan portmappen.. werkt perfect als je gamespy ook verteld dat je NAT gebruikt

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Volgens mij helemaal niet erg. Je kan namelijk instellen dat je deze melding niet krijgt. Verders geen enkel problemen ondervonden bij mij nadat ik dat had gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet wel dat je de message kan uitschakelen maar ik heb het gevoel dat er door die melding toch dingen fout gaan. bv. als ik een eigen kamer maak kunnen mensen er niet bij en als ik met iemand samen wil spelen lukt het ook niet omdat ik dan mijn interne ipadres zie.

maar ASE kan ik wel een keer uittesten

mocht er nog mooi oplossingen zijn dan hoor ik het natuurlijk graag.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 14:19:
heb/had ik ook,, mijn oplossing was om aan de HWadd van mijn netwerkkaart een IP te koppelen zodat je een statisch effect krijgt binnen de DHCP modus en dan gaan portmappen.. werkt perfect als je gamespy ook verteld dat je NAT gebruikt
Hallo,

Kan je mij misschien precies uitleggen wat je precies gedaan hebt? dan kan ik precies hetzelfde doen om te kijken of dat mijn probleem oplost.

Groet
Pagina: 1