[RMA] Sapphirekaarten/hoelang w88?

Pagina: 1
Acties:

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 19:27

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Topicstarter
Ik heb een doode radeon9800pro van sapphire en die is deze week opgestuurt. Nu vraag ik me af hoelang ik moet w88 tot ik mijn nieuwe kaart heb. Dit ivm Codemasters Campzone over 2,5 week. Zijn er mensen met ervaringen?

Gelieve alleen mensen met sapphire kaarten omdat het per fabrikant verschild hoelang het duurt.

heb de search gebruikt maar daar was geen topic te vinden over dit soort vragen.

[ Voor 6% gewijzigd door Boely op 09-07-2003 12:34 ]

Welk?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

XoraX schreef op 09 juli 2003 @ 12:33:
Ik heb een doode radeon9800pro van sapphire en die is deze week opgestuurt. Nu vraag ik me af hoelang ik moet w88 tot ik mijn nieuwe kaart heb. Dit ivm Codemasters Campzone over 2,5 week. Zijn er mensen met ervaringen?

Gelieve alleen mensen met sapphire kaarten omdat het per fabrikant verschild hoelang het duurt.

heb de search gebruikt maar daar was geen topic te vinden over dit soort vragen.
Je het toch zeker wel eerst een jaar winkelgarantie?!

Niet op voorraad.

• Boely

Boely

Topicstarter
nou , dat vraag ik me dus af. Ik denk dus dat ze eerst de 1 jaar fabrieksgarantie leveren en pas daarna de wettelijke winkelgarantie om aan de wettelijke 2 jaar te komen...of ben ik nu echt scheef aan het denken?

Welk?

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
garantie op een product kan je verhalen bij de toko waar je het gekocht hebt, ongeacht onsite / opstuur garantie regels van de fabrikant van het product.

Je hebt immers een koop overeenkomst met de winkel en niet met de fabrikant.

• Boely

Boely

Topicstarter
Jah, ok die regels enzo ken ik. Maar vraag me af hoelang het gaat duren. Heb geen zin om met me ouwe gf4mx440 naar Codemasters Campzone te gaan. Dus als het binnen 2 weken meestal gefixt is. Ben ik heel blij

Welk?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Meestal heb je eerst winkelgarantie en daarna fabrieksgarantie, ik zou hem gewoon gaan omruilen.

Niet op voorraad.

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 20:20
in de winkel kunnen ze hem gewoon omruilen (mits ie op voorraad is). zij sturen hem op, met meerdere tegelijk. dit is toch veel makkelijker?
via webwinkel, moet je em ook terugsturen naar de webwinkel (ff bellen om te regelen met nieuwe kaart)

• Boely

Boely

Topicstarter
Nou hij is al bij de toko waar ik hem gekocht heb.....dus mijn vraag blijft wat zijn de ervaringen met de snelheid van het vervangen van sapphire kaartjes via RMA

Welk?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

edward2 schreef op 09 July 2003 @ 15:00:
Meestal heb je eerst winkelgarantie en daarna fabrieksgarantie, ik zou hem gewoon gaan omruilen.
XoraX schreef op 09 July 2003 @ 12:33:
Ik heb een doode radeon9800pro van sapphire en die is deze week opgestuurt.
[..]
offtopic:
:? Lezen is ook een vak >:)

Maar inderdaad niet slim om hem eerst op te sturen en je dan dingen gaan afvragen :)
Met dit soort dingen gaat de fabrikant waarschijnlijk eerst op onderzoek uit wat er defect is, indien maakbaar, dan maken ze het. If not, vervanging. Maar het kan wel een tijdje duren. Maar da's ook weer verschillend natuurlijk. Ik hoop voor je dat'ie optijd terug is :p

Ey!! Macarena \o/

• Boely

Boely

Topicstarter
ee eindelijk iemand met een post waar ik iets aan heb :D en bedankt voor je medeleven. Nik s is erger dan je radeon 9800pro naar de klote en dan moeten gaan gamen op mijn o zo vervloekte mx440. Zeker nu cmcz voor de deur staat.

Welk?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

RaZ schreef op 09 July 2003 @ 15:08:
[...]

[...]

offtopic:
:? Lezen is ook een vak >:)
Zo is dat zo?, normaal gesproken stuur je zo'n kaart eerst terug naar de winkel en uit het stukje tekst is niet op te maken dat hij hem gelijk naar Sapphire heeft opgestuurd ipv de winkel..

Btw heb je dit gedaan, of heb je hem bij Sapphire zelf gekocht, je hebt namelijk gewoon winkel garantie anders?

[ Voor 17% gewijzigd door edward2 op 09-07-2003 16:46 ]

Niet op voorraad.

• Boely

Boely

Topicstarter
Heb hem via wintelco gekocht. En dus ook naar wintelco gestuurt. Vroeg me dus idd af. Of hij nu direct naar sapphire gaat of dat wintelco dit 'zelf' moet vervangen.

Welk?

Verwijderd

wanneer heb je de kaart trouwens gekocht, volgens mij heb je recht op een nieuwe als ie binnen een x aantal weken stuk gaat...

De winkel heeft dan recht op een nieuwe of een creditnota (DOA regeling)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 17:15 ]

• Boely

Boely

Topicstarter
de factuurdatum is van 28-04-2003 dus nu een dikke 3 mnd.....te lang?

Welk?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Volgens mij heb je het snelst anwoord als je ze even belt, via een kennis weet ik dat het wel een goede zaak is.

Dit staat in de voorwaarden van die zaak:

6. Op nieuwe apparatuur (hardware) geldt een garantietermijn van twaalf maanden; op gebruikte apparatuur (hardware) is de garantietermijn 1 (één) maand

[ Voor 49% gewijzigd door edward2 op 09-07-2003 17:36 ]

Niet op voorraad.

• Boely

Boely

Topicstarter
Heb gemaild en idd superservice!!! De bekende Marc van wintelco heeft gereageerd. snelle gozer :D Gaat 3 weekjes duren..is blijkbaar druk. Maar hij zal proberen of het sneller kan, ivm campzone(nog 2,5 week!!!). Nou afw88 dan maar........

[ Voor 6% gewijzigd door Boely op 09-07-2003 18:04 ]

Welk?

Pagina: 1