directx en praten enzo

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik game dus geregled in in een LAN en de meeste hebben een mic, nu heb ik gelzen dat je ook met elkaar kan aowehoeren via de mic. Maar hoe stel je dit in bij spellen, zoals c&c generals?

if broken it is, fix it you should

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Wat heeft dit met direct X te maken :?

Je kunt dit soort dingen gewoon in de handleiding van de desbetreffende game opzoeken.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:46
Je moet gewoon teamspeak oid installen, een servertje draaien en de rest laten inloggen. Dan instellen dat je bijv met Alt oid het spreken activeert (iig een knop die niet in het spel gebruikt word) en dan kan je met elkaar praten... :)

XXXVI

Verwijderd

www.teamspeak.org?
kijk daar eens en het heeft niks met directx temaken |:(

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

http://www.teamspeak.org

Het beste programma imho om met elkaar via een microfoon te praten. 1 persoon zet een servertje op, andere mensen joinen de server en je kan met elkaar praten. Heel simpel. En leg even uit wat Direct X er mee te maken heeft 8)7 ?

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Apocrypha schreef op 09 July 2003 @ 12:33:
http://www.teamspeak.org

Het beste programma imho om met elkaar via een microfoon te praten. 1 persoon zet een servertje op, andere mensen joinen de server en je kan met elkaar praten. Heel simpel. En leg even uit wat Direct X er mee te maken heeft 8)7 ?
vroeger zou dit in direct gebakken worden

if broken it is, fix it you should

• Freek
elgringo schreef op 09 July 2003 @ 12:43:
[...]

vroeger zou dit in direct gebakken worden
ah vroeger.. toen de vogels nog achteruitvlogen en poepen nog met een lange oe werdt geschreven :P

Ik heb het eigenlijk nog nooit gehoord dat teamspeak in direct-x zou worden gebakken. Wel een of ander protocol/stukje software wat Microsoft zelf had ontwikkeld. Maar dat had weer iets met dat gamecommander ding te maken.

Mischien dat je Roger Wilco nog kan gebruiken :)

Verwijderd

thacow schreef op 09 July 2003 @ 13:32:
[...]

ah vroeger.. toen de vogels nog achteruitvlogen en poepen nog met een lange oe werdt geschreven :P

Ik heb het eigenlijk nog nooit gehoord dat teamspeak in direct-x zou worden gebakken. Wel een of ander protocol/stukje software wat Microsoft zelf had ontwikkeld. Maar dat had weer iets met dat gamecommander ding te maken.

Mischien dat je Roger Wilco nog kan gebruiken :)
gamevoice, jah die is voor msn ik vind hem niet zo fijn
|:( ik vind ts et beste :y)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
LOL gg, RTFM lijkt me hier wel op ze plaats. Misschien had je het eerst aan je vriendjes op lan moeten vragen.

• Freek
buzz schreef op 09 juli 2003 @ 13:52:
LOL gg, RTFM lijkt me hier wel op ze plaats. Misschien had je het eerst aan je vriendjes op lan moeten vragen.
Beetje flauw hoor om nou zo te reageren :|

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Vroegâh keek men eerst zelf een beetje rond voor men een topic opende :+
Nee maar even serieus, er is hier genoeg informatie over te vinden.... en wat directx ermee te maken heeft :? :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.