if broken it is, fix it you should
Wat heeft dit met direct X te maken 
Je kunt dit soort dingen gewoon in de handleiding van de desbetreffende game opzoeken.
Je kunt dit soort dingen gewoon in de handleiding van de desbetreffende game opzoeken.
Je moet gewoon teamspeak oid installen, een servertje draaien en de rest laten inloggen. Dan instellen dat je bijv met Alt oid het spreken activeert (iig een knop die niet in het spel gebruikt word) en dan kan je met elkaar praten...
XXXVI
http://www.teamspeak.org
Het beste programma imho om met elkaar via een microfoon te praten. 1 persoon zet een servertje op, andere mensen joinen de server en je kan met elkaar praten. Heel simpel. En leg even uit wat Direct X er mee te maken heeft
?
Het beste programma imho om met elkaar via een microfoon te praten. 1 persoon zet een servertje op, andere mensen joinen de server en je kan met elkaar praten. Heel simpel. En leg even uit wat Direct X er mee te maken heeft
vroeger zou dit in direct gebakken wordenApocrypha schreef op 09 July 2003 @ 12:33:
http://www.teamspeak.org
Het beste programma imho om met elkaar via een microfoon te praten. 1 persoon zet een servertje op, andere mensen joinen de server en je kan met elkaar praten. Heel simpel. En leg even uit wat Direct X er mee te maken heeft?
if broken it is, fix it you should
ah vroeger.. toen de vogels nog achteruitvlogen en poepen nog met een lange oe werdt geschreven
Ik heb het eigenlijk nog nooit gehoord dat teamspeak in direct-x zou worden gebakken. Wel een of ander protocol/stukje software wat Microsoft zelf had ontwikkeld. Maar dat had weer iets met dat gamecommander ding te maken.
Mischien dat je Roger Wilco nog kan gebruiken
Verwijderd
gamevoice, jah die is voor msn ik vind hem niet zo fijnthacow schreef op 09 July 2003 @ 13:32:
[...]
ah vroeger.. toen de vogels nog achteruitvlogen en poepen nog met een lange oe werdt geschreven
Ik heb het eigenlijk nog nooit gehoord dat teamspeak in direct-x zou worden gebakken. Wel een of ander protocol/stukje software wat Microsoft zelf had ontwikkeld. Maar dat had weer iets met dat gamecommander ding te maken.
Mischien dat je Roger Wilco nog kan gebruiken
LOL gg, RTFM lijkt me hier wel op ze plaats. Misschien had je het eerst aan je vriendjes op lan moeten vragen.
Beetje flauw hoor om nou zo te reagerenbuzz schreef op 09 juli 2003 @ 13:52:
LOL gg, RTFM lijkt me hier wel op ze plaats. Misschien had je het eerst aan je vriendjes op lan moeten vragen.
Vroegâh keek men eerst zelf een beetje rond voor men een topic opende 
Nee maar even serieus, er is hier genoeg informatie over te vinden.... en wat directx ermee te maken heeft
Nee maar even serieus, er is hier genoeg informatie over te vinden.... en wat directx ermee te maken heeft
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()