Toon posts:

gezocht: handige tv-out soft

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
GF3ti200
win2003 server enterprise corp.
S-video out (welke overigens een gewoon video signaal schijnt te geven maar goed).

Ik zoek een beetje handige manier om me tv-out te gebruiken. Iedere keer in de advanced display settings dingen veranderen, en dan telkes naar de tv toelopen om te kijken waar de cursor staat, en dan teruglopen naar de muis om hem te verplaatsen is niet echt handig.
Ik heb TV-tool geprobeerd, wat op zich best handig werkt, ware het niet dat ie ongeregistreerd iedere 10min om serial vraagt, en geregistreerd iedere 10min zegt dat er iets mis is met de registration info (naar ik vernomen heb ;))
Bij maat van me thuis hadden ze het heel handig aangesloten (mvb DivXG400 geloof ik), dat de output van windows media player naar de tv-out ging, en ze dus tegelijk nog gewoon konden computeren ofzo, terwijl er iemand een filmpje op de tv keek, maar naar ik vernomen heb is dat met mijn geforce niet mogelijk. (al staan er wel allerlei vage nview options bij ieder raampje sinds ik laatste drivers heb).

Heeft iemand een suggestie hoe ik op een normale, gemakkelijke manier mijn divx'jes op tv kan kijken?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:31

Sabbi

je denkt aan mij.

kon je niet stiekem gewoon bij die drivers instellen dat je alleen de video-overlay naar je tv-out wou sturen? Of kan dat alleen bij een GF4 met hippere drivers?

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 15:49
volgens mij kon dat wel op een Geforce, heb je het al eens geprobeerd?

Verder is TV-Tool niet zo duur, heel veel mensen op dit forum hebben het al gekocht, €10,00 was het toch?

Als ik een DivX'je ga kijken hang ik alleen mijn TV eraan, en ik stel *nooit* wat in in Advanced settings, zou ook niet moeten

edit:
mag dit? probeer Ctrl-Alt-Del : tvtool

[ Voor 27% gewijzigd door OnTracK op 09-07-2003 12:09 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:47
Zelfs een GF2MX kan tegelijk beeld op monitor en extended desktop op tv weergeven.
Ik zou maar eens op zoek gaan naar andere drivers..

Verwijderd

Topicstarter
*schop*
zetje01 schreef op 09 July 2003 @ 12:07:
Zelfs een GF2MX kan tegelijk beeld op monitor en extended desktop op tv weergeven.
Ik zou maar eens op zoek gaan naar andere drivers..
blijkbaar niet... ik krijg het iig niet voor mekaar: GF3ti200 nview

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:47
Okay, nu ik dat topic lees komt er weer wat omhoog bij mij dat die GF3 inderdaad geen nview heeft. (twinview heette dat geloof ik, stond ook op m'n doos vermeld)

Mijn voodoo3 had dat ook niet.
Ik stelde zowel monitor als tv-out in op 1024x768. Dan stelde ik het beeld van de film zo in op de monitor als ik het op de tv wilde zien. En met 'n sneltoets(combinatie) ging m'n monitor uit en had ik de film op tv. Klaar.
Kan je dat dan niet regelen?

Verwijderd

tvcc2000 zelfde makers als TV-TOOL echter is dit freeware (werkt niet op alle kaarten)

TV-Tool geeft echter betere resultaten, maar voor het simpel overschakelen voldoet tvcc2000 goed.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 22:22 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:23

momania

iPhone 30! Bam!

Voor al je vragen over tv-out: De grote tv-out FAQ :)

Als je alles geprobeerd hebt wat daarin staat (wat ik niet kan opmaken uit je post) en het werkt dan nog niet, mag je het opnieuw proberen.

Verder zie ik dat je op win2k3 server draait, dat is geen OS die gemaakt is voor multimedia doeleinden. Gebruik 'm daar dan ook niet voor.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.