Toon posts:

Generals online achter Router (Poorten geopend)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hier heb ik 2 computers achter een router (sitecom) zitten en ik wil nu generals online gaan spelen. Dit lukte in eerste instantie neit en toen heb ik de volgende poorten geopend:

TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920

UDP ports:
4321, 27900

Ook heb ik de firewall van de router uitgezet.
Maar nog krijg ik elke keer wanneer ik het probeer de melding dat ik neit kan connecten met de spelers.

Kan iemand mij misschien helpen??

Alvast bedankt

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 14:05
poorten opengezet of geforward? ik denk dat je het 2e moet doen.

Verwijderd

idd je moet ze forwarden
en via driect connect optie dus via lan en dan multiplayer werkt het achter een router nooit
is mijn ervaring

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog niet erg veel verstand van hoe mijn router werkt maar ik geloof dat ik alleen de poorten geopend heb.
Dus m3gA (of iemand anders) weet iemand hoe ik poorten kan forwarden??
Ik zal ook nog even in de gebruiksaanwijzing kijken.

Verwijderd

Topicstarter
En dan nog een vraag aan NuclearDutchman:
Kan ik dus niet met mijn beide computers die achter de router zitten een LAN-game spelen??
Dus alleen op het generals-netwerk zelf?

alvast bedankt iedereen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de poorten geopend en geforward, alleen ik geloof dat de firewall nog niet hele disabled is, is dit erg??

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ Het probleem is verholpen, toch bedankt _/-\o_

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-02 22:06
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 09:25:
_/-\o_ Het probleem is verholpen, toch bedankt _/-\o_
Het zou fijn zijn als je de oplossing hier dan post, zodat mensen die hetzelfde probleem hebben en dit topic vinden, niet alleen maar weten DAT je het opgelost hebt, maar ook HOE. Anders kunnen ze verder zoeken of misschien zelfs een tweede topic over het zelfde probleem maken.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En gebruik in het vervolg de edit-functie ipv. steeds weer een nieuwe post te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Viper ik ben hier nieuw, maar ik moest in de opties van generals de functie "send delay" aanzetten. Het zijn ook altijd allemaal van die simpele dingen he...
Pagina: 1