Ik heb een probleem met de webserver achter mijn e-tech router/modem/wireless.
In mijn Topic had ik mijn probleem uitgelegd maar denk dat ie hier thuis hoort omdat de router de botleneck is.
Ik heb dus een ADSL verbinding welke dmv de e-tech router (met ingebouwd modem) alle poort 80 doorrouteerd naar mn webservertje.
Hier worden 2 sites gehost (www.elitewarriors.nl en www.sprouts.nl).
Problemen:
• Soms worden de pagina's niet weergegeven (geen foutmelding maar witte pagina)
• Layout van www.sprouts.nl is van www.elitewarriors.nl
Probleem 1 is echt irritant, probleem 2 ligt denk aan de CF server en/of Apache config...
Vanmorgen dus kijk ik op de site www.elitewarriors.nl en krijg een witte pagina terug. Ik bel naar mn vriendin thuis en vraag of ze mn werkstation wil opstarten en ff wil googlen (of mocht dit woord nou niet meer
). Mn pc maakt dus verbinding naar buiten en voila ik kan WEL op de site komen.
Mijn vermoeden (duh) is dus dat ie de adsl verbinding dichtgooit. Ik kan op de router echter geen instellingen vinden die zeggen dat ie open moet blijven staan.
Iemand een idee? Of iemand met dezelfde router/hetzelfde probleem?
In mijn Topic had ik mijn probleem uitgelegd maar denk dat ie hier thuis hoort omdat de router de botleneck is.
Ik heb dus een ADSL verbinding welke dmv de e-tech router (met ingebouwd modem) alle poort 80 doorrouteerd naar mn webservertje.
Hier worden 2 sites gehost (www.elitewarriors.nl en www.sprouts.nl).
Problemen:
• Soms worden de pagina's niet weergegeven (geen foutmelding maar witte pagina)
• Layout van www.sprouts.nl is van www.elitewarriors.nl
Probleem 1 is echt irritant, probleem 2 ligt denk aan de CF server en/of Apache config...
Vanmorgen dus kijk ik op de site www.elitewarriors.nl en krijg een witte pagina terug. Ik bel naar mn vriendin thuis en vraag of ze mn werkstation wil opstarten en ff wil googlen (of mocht dit woord nou niet meer
Mijn vermoeden (duh) is dus dat ie de adsl verbinding dichtgooit. Ik kan op de router echter geen instellingen vinden die zeggen dat ie open moet blijven staan.
Iemand een idee? Of iemand met dezelfde router/hetzelfde probleem?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814