Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
Je wilt een oplossing met een slotje of iets dergelijks zodat hij ook weer makkelijk te verplaatsen is als dat wel moet?
Zo niet dan zou je hem met stangen of schroeven aan het bureau vast kunnen maken
Zo niet dan zou je hem met stangen of schroeven aan het bureau vast kunnen maken
Yep. De pc staat naast een redelijk stabiele voet v/h bureau (waar genoeg mogelijkheden op zitten om iets aan vast te lussen), en tegen een muur. Maar hoe maak ik mijn PC aan een kabel of zo vast? Want die lussen die ik beschreef (ijzeren vierkantjes met een uitgeboord rondje erin), dar heb ik geen idee van waarvoor ze zijn
sommige desktops hebben een plaatje achterin waar je de kap van het apparaato mee vast kan zetten, daar kan je ook een kabel (evt ketting :-) ) door doen... Werkt wel aardig, maar echt sterk is het niet
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Het slotje van het plaatje van jouw link, zet de vga plug op slot
Zonder sleutel kan je het schroefje niet losdraaien. Deze beveiliging is erop gericht dat een dief geen onbeschadigde pc mee kan nemen, en met schade zijn ze minder interessant voor de handel dus uiteindelijk veiliger.
Als zo'n persoon er de pest in heeft kan ie nog altijd de pc c.q. laptop slopen zodat jij er ook niets aan hebt.
Wel handig voor bedrijven waar zo nu en dan gelegenheids dieven rondlopen, die kunnen het zich niet veroorloven om veel rommel te maken.
Als de pc / server zo belangrijk is: boor dan gaten in de kast en doe er een staalkabel door heen. (wel uitzetten en voorzichtig te werk gaan natuurlijk)
Zonder sleutel kan je het schroefje niet losdraaien. Deze beveiliging is erop gericht dat een dief geen onbeschadigde pc mee kan nemen, en met schade zijn ze minder interessant voor de handel dus uiteindelijk veiliger.
Als zo'n persoon er de pest in heeft kan ie nog altijd de pc c.q. laptop slopen zodat jij er ook niets aan hebt.
Wel handig voor bedrijven waar zo nu en dan gelegenheids dieven rondlopen, die kunnen het zich niet veroorloven om veel rommel te maken.
Als de pc / server zo belangrijk is: boor dan gaten in de kast en doe er een staalkabel door heen. (wel uitzetten en voorzichtig te werk gaan natuurlijk)
Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
Ik denk idd dat ik de laatste optie maar ga uitvoeren. De pc is redelijk belangrijk, en ik moet hem eigenlijk vastzetten. Nog even voor de duidelijkheid, dat slotje zorgt ervoor dat mijn VGA plug op slot gaat? En dan? Moet iemand dan je beeldscherm meesjouwen, of kan je die kabel ergens omheen zetten?orca schreef op 09 July 2003 @ 11:03:
Het slotje van het plaatje van jouw link, zet de vga plug op slot
Verwijderd
Die gaatjes waar jij het over hebt zijn daar inderdaad voor, maar uhm.......... de mijne brak af tijdens de verhuizing. Kunnen dus maar weinig hebben. Met een beetje tang knip je ze er zo vanaf.
Ik zou inderdaad ook zelf even gaten boren rond een drager in je kast. Bij ons op de uni hebben ze trouwens zelf ogen aan de PC's gemaakt. Dit zijn ogen van 6mm staal en deze zitten met draadeindes in een draagbalk van de kast. Ziet er goed uit.
Ik zou inderdaad ook zelf even gaten boren rond een drager in je kast. Bij ons op de uni hebben ze trouwens zelf ogen aan de PC's gemaakt. Dit zijn ogen van 6mm staal en deze zitten met draadeindes in een draagbalk van de kast. Ziet er goed uit.
Pagina: 1