[NSTM] verkeerde topic gesloten?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:34
Dit topic "80 op de snelweg" (gestart 22-06-2003) is gesloten ten favoure van dit topic: [rml][ Nieuws] Proef met maximum 80 km/u succesvol[/rml] wat gestart is op 7 juli. Het lijkt mij dat in dit geval het nieuwere topic zou moeten verwijzen naar dit oudere topic (Wat ook weer niet zo oud is).

Als dat niet zo is: waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar de mod die het topic gesloten heeft wel denk ik ;) Ik zou hem dan ook even mailen met je vraag. Zo hoort het ook en werkt het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:58

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

het topic had een laatste replie op 26 juni; hierna is een tweede topic opgestart (waarin overigens wel werd verwezen naar het eerdere topic, door JvS in de tweede post)

een poster had echter op 8 juli een nieuwer nieuwsbericht geplaatst en hiermee het topic weer gekicked:
om te voorkomen dat er twee soortgelijke en overlappende discussies gelijktijdig naast elkaar lopen moest er een dicht:
ik neem aan dat de mod gekozen heeft de op dat moment lopende open te houden, omdat de betrokkenheid van de posters daar groter was, en de discussie nog liep, terwijl het andere topic al afgezakt was.

het slotje is niet zozeer een afkeuring van het topic, enkel een mod-technische beslissing om de discussie beter te sturen (en dus binnen een topic te houden)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, even een mailtje richting de desbetreffende NSTM mod (Steffie volgens mij?) zal sneller en duidelijker effect sorteren dan dit topic in LA, want voor gesloten topics vragen/discussies is LA nog steeds niet bedoeld volgens mij ;)

edit: en zie hierboven mijn collega's uitleg over de waarschijnlijke reden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Remy op 09-07-2003 10:15 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het was dus gewoon een keuzen inderdaad, de laatste discussie liep al wat inhoudelijker en we gaan niet principieel topics openhouden omdat de een eerder gestart was, als de ander al lekker loopt (maar dat kan je zelf toch ook wel bedenken ;)).

Verder willen we niet dat in LA elke modactie op een schaaltje gelegd wordt, zeker niet als het helemaal niet zo erg is. Als je vragen over beleid enzo hebt, dan kan je een topic openen en over vragen over specifieke dingetjes hebben we liever een mailtje :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.