Pioneer DVD-305S SCSI, ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een SCSI DVD-Rom speler voor een all-SCSI systeem. Een brander is niet zo lastig, dat wordt gewoon de Plextor. Maar ik wil ook graag een 'gewone' drive. Deze kom ik vaak tegen in verschillende web-shops, heeft iemand er ervaringen mee?

Nog een vraag over deze drive: kan het frontje er enigzins makkelijk af? Ik heb namelijk een geheel zwart systeem, dus het frontje zal zwart gespoten moeten worden. Is dit te doen?

Zijn er alternatieven voor deze drive? DVD is niet een must, DVD's kijken doe ik op de tv en DVD-Roms heb ik niet.

Verwijderd

toshiba.
zeker de betere :)

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb zelf zeer goede ervaringem met de toshiba, leest alles hier, maakt niet uit welk merk gebrande dvd. Voor het spuiten ff zoeken op het forum staat genoeg op. Moest ik namelijk ook nadat ik eenzelfde vraag gesteld had.

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 14:26

Stefano

Ondertitel Not Found

De Pioneer draait hier al een jaartje probleemloos, fijne speler. Spuiten lijkt me geen probleem

• Servor
  • Niet online
Welke Toshiba is dat precies? In de pricewatch kom ik geen Toshiba SCSI drive tegen namelijk.

De vraag over het spuiten stel ik, omdat bij de ene DVD drive het frontje makkelijker los te halen is dan bij de ander. Hoe het spuiten precies werkt, weet ik wel. Maar misschien heeft er toevallig iemand ervaring mee, of wil er zelfs iemand met zo'n drive even kijken of het makkelijk losgaat.

:).

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb de 305S, ben erg tevreden :) Hij's niet supersnel met DVD's lezen (10x), maar toch snel zat voor de meeste doeleinden :)

webOS all the way!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Ik heb er ook een.
Doet al twee jaar dienst zonder problemen.
pakt werkelijk alles.
Of het frontje eraf kan dat zou ik niet weten.

iRacing Profiel

• Servor
  • Niet online
Is die pioneer een herriemaker, vergeleken met recente IDE drives van bijv. Lite-On, of valt het erg mee?

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-02 23:07

Royale de Luxe

The limit is out there

HEb er ook een gehad en hij maakt minder geluid dan dan een Lite-on. Dat zijn echte vliegers die passeren op volle snelheid.

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Pagina: 1