Muis lijkt erg sloom te gaan binnen vmware, had ik nog een vraagje kan ik ervoor zorgen dat mijn hardware config in de echte windows, ook in vmware is,
Oh.Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 08:57:
Muis lijkt erg sloom te gaan binnen vmware,
Dat kan niet. Vmware emuleert een bepaalde hardware config, waarbij een aantal onderdelen hetzelfde zijn als jouw hardware config: CPU, USB devices, maar een boel dingen zijn VMWare only: netwerkkaart, geheugen.had ik nog een vraagje kan ik ervoor zorgen dat mijn hardware config in de echte windows, ook in vmware is,
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Tis een tijdje geleden dat ik daarmee iets heb gedaan, maar je kon toch ergens de mouse sensitivity instellen???Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 08:57:
Muis lijkt erg sloom te gaan binnen vmware
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Indien je de client tools nog niet in de VM geinstalleerd hebt, dan zou ik dat eerst eens doen. Die zorgt voor een betere ondersteuning van muis, video, geluid etc in de VMs.
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
je moet VMtools installen, check de help en zoek op tools, vind je het wel.. Dat prog zorgt er voor dat alles versneld wordt, inc beeld.
In ieder geval in versie 4 van VMWare (maar ik weet helaas niet welke versie de topicstarter gebruikt..) wordt er aangegeven dat je VMWare tools moet installeren als je dat nog niet gedaan hebt, of als je een oudere versie hebt. Dus dat is retesimpel.AirX schreef op 09 juli 2003 @ 09:06:
je moet VMtools installen, check de help en zoek op tools, vind je het wel.. Dat prog zorgt er voor dat alles versneld wordt, inc beeld.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Jep....de tools installen. Bij versie 3.x moet je NA dat je de bewuste virtuele machine hebt opgestart naar settings -> vmware tools install...
reserveringshouder Tesla Model 3
Ik heb 4 build 4460, en vmware tools geïnstalleerd.
Desondanks vind ik de mouse pointer nogal stroef over het beeld bewegen.
Ik heb in het virtual OS de mouse speed ook al omhoog gegooid.. maar blijft gewoon stroef.
Jammer dat ie niet je echte config kan nabootsen.
Naja wat zou t zijn..
Desondanks vind ik de mouse pointer nogal stroef over het beeld bewegen.
Ik heb in het virtual OS de mouse speed ook al omhoog gegooid.. maar blijft gewoon stroef.
Jammer dat ie niet je echte config kan nabootsen.
Naja wat zou t zijn..
Met windows 98 (als virtual OS) heb ik dit probleem niet.
Met windows server 2003 wel blijkbaar
Ik draai gewoon op winxp sp1.. sowieso vind ik de beeldopbouw in het virtual OS niet echt super soepel..
Ik draai gewoon op winxp sp1.. sowieso vind ik de beeldopbouw in het virtual OS niet echt super soepel..
als je bij de eigenschappen van je videokaart even 'hardware acceleratie' aanzet (onder window Server 2003) dan heb je dat probleem niet meerVerwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 19:05:
Met windows 98 (als virtual OS) heb ik dit probleem niet.
dit had ik namelijk zelf ook
A wise man's life is based around fuck you
Muis probleem, mogelijke oplossing (Windows XP)
Control Panel
System Properties
Advanced
Performance settings
Show shadows under mouse pointer
De Shadow dus uit zetten.
Misschien helpt het een beetje
Control Panel
System Properties
Advanced
Performance settings
Show shadows under mouse pointer