[XP] Internet disconnect met msn

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Mix-o-math-oze
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mix-o-math-oze

Look, but don't stare

Topicstarter
Na Win XP erop te hebben gezet (en een nieuwe modem) hebben kennissen van me een probleem. Wanneer ze msn opstarten en inloggen, valt na 1-2 minuten de internetverbinding weg (de modem disconnect gewoon)
Als men gewoon op internet zit, heeft men dit niet en kan men onbeperkt internetten.
Ik heb het zowel geprobeerd met MSn messenger 6 als met Windows Messenger 4.7; maar bij alletwee is er het zelfde probleem

ps: het gaat hier over een gewone inbelverbinding (dus geen adsl of kabel)

[ Voor 9% gewijzigd door Mix-o-math-oze op 09-07-2003 08:23 ]

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 08:33

JanW23

Mine mine mine mine

Kan het misschien zijn dat onder de eigenschappen van de inbelverbinding staat dat hij na 5 minuten zonder internet verkeer de verbinding verbreekt? Msn verzend namelijk weinig data...
Maybe een oplossing?

Verwijderd

zoek anders op dit forum eens naar MSN Proxy. Ik had dit probleem zelf ook met ADSL maar het werkt hier nu als een trein met behulp van dit vernuftige programma :)

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

het gaat om XP Home of Pro? en ik zou eerst kijken of janwillem_v gelijk heeft, dat kan best kloppen, had er vroeger ook last van :). Anders: staan de er windows updates op? Of wellicht virussen ofzo?

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• Mix-o-math-oze
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mix-o-math-oze

Look, but don't stare

Topicstarter
Het gaat over Win XP Pro

De inactieve tijdsduur staat op 20 min, maar msn kapt der al mee na 2 min

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Het is niet de bedoeling dat je twee topic tegelijk opend: Modem disconnect met MSN

Ook is dit geen Windows Operated Systems, maar meer Software Algemeen

Vanwege de crosspost gaat deze dicht.
Lees daarvor nog even goed: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Probeer de oplossing die gegeven zijn, of kijk even in een van de andere MSN 6 topics. :)
bv:
Proxy voor MSN Messenger :)
MSN Messenger 6.0 aangekondigd.
Kijk ook even bij de setting van de verdinding zelf etc...

Mocht je er dan nog niet utkomen, mag je het opnieuw proberen, maar in 1 subforum tegelijk aub. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.